Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:42

Mijn fiets heette Kristien :D En ik had met krijt een stal voor haar getekend in de schuur, inclusief hooi en water 8-)
Maar ik ging lopend naar school, dus dan had ik de onzichtbare variant, in galop door het park en dan pas afstijgen in het klaslokaal, en natuurlijk netjes afzadelen en vastbinden :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:56

[***] schreef:
Of deze? Touwtjes aan de stuur van je fiets, als zijnde teugels! Levensgevaarlijk :+

Jaaaa deed ik ook!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:59

Hilli schreef:
Paardje en ruiter spelen door als 'paard' een springtouw om je nek te doen, over je schouders naar voren en dan onder je oksels weer terug, zodat dat de teugels waren waarmee je bestuurd kon worden. Degene die ruiter was op rollerskates erachter, dat konden we wel de hele dag volhouden! :))

Wij hadden zelfs tuigjes op school :')
Die waren daarvoor gemaakt haha, best bizar speelgoed :D

Nies_

Re: Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:04

Die hadden wij ook _O- Zouden die daar echt voor gemaakt zijn? :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:05

Ja :j want er zaten wel echt teugels aan :') was echt bedoeld voor het paardje spelen.
God wat deed het zeer als jij in galop ging en de menner besloot stil te staan hahahah maar goed, op die leeftijd nog geen tiet te bekennen dus dat scheelde weer :')

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:29

Oh ja en kennen jullie de bolderkar nog ?
Daar spande ik m'n hengst voor (geitje) wel een stevige hoor
Doe ik nog steeds hoor geitje voor de kar inclusief een inimini shetten tuigje :')
Ohja of schaduwen :j
Daar moest natuurlijk ook over gesprongen worden he :P

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:33

Als je in de trein zit, over de lantarenpalen springen in gedachten. En als je niet uitkomt in het ritme van de denkbeeldige galopsprongen dan was dat natuurlijk 4 strafpunten :P
Heb ik nog steeds wel eens last van, old habits die hard!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 21:09

Wij hebben bepaalde fietspad waar strepen doorheen zitten dat waren mn sprongen altijd :')
Wij hadden een noodgebouw en die was weg en toen kwam er een perfecte bakmaat uit. Dus ik was altijd paard en had denkbeeldige ruiter en vriendin gaf les :')

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 21:17

Ik sprong ook altijd zo hoog mogelijk in de lucht met mijn voorbanden bij schaduwen, haha.

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:44

xDaantjxx schreef:
Wij hebben bepaalde fietspad waar strepen doorheen zitten dat waren mn sprongen altijd :')
Wij hadden een noodgebouw en die was weg en toen kwam er een perfecte bakmaat uit. Dus ik was altijd paard en had denkbeeldige ruiter en vriendin gaf les :')

Deed ik ook de tuin had (heeft ) een perfecte maat :')

Livivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:49

Een te groot shirt of een polo niet in je broek stoppen zodat ie tot halverwege je kont komt, zó lelijk vind ik dat. Ik stop gewoon al mijn shirts in mijn broek met rijden.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 14:05

Livivi schreef:
Een te groot shirt of een polo niet in je broek stoppen zodat ie tot halverwege je kont komt, zó lelijk vind ik dat. Ik stop gewoon al mijn shirts in mijn broek met rijden.

Guilty, ik heb een oversized stalshirt en vind het gewoon lekker makkelijk, zit ook vee lekkerder voor mij, haha

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 14:10

Livivi schreef:

Schuldig :')
(Nou ja, echt oversized heb ik het niet, t is wel mijn maat maar wel van die festivalshirts dus t valt ruimer)
Is meer praktisch haha, want het verbergt de vetrolletjes door die verrekte strakke broek :') dus shirt blijft los :D
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 05-10-13 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 14:11

Shirt in je broek.. Dát vind ik nou echt lelijk :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 14:12

Nies_ schreef:

Ik vind het alleen mooi als je ook daadwerkelijk slank bent :=

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 14:12

Nies_ schreef:

Ik eigenlijk ook. Tenzij je slank bent dan gaat het nog maar eerlijk gezegd uitpuilende vetrollen zie ik liever niet. Dan maar oversized shirts.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 14:13

Inderdaad. Sommige mensen kunnen het hebben, dat wel. Ik niet.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 16:22

Livivi schreef:

Mij wil je juist echt niet zien met een shirt in mijn broek. Zeker met een echt getailleerde rijbroek, wordt alles zo lekker omhoog gedrukt en dan een strak shirt erover, kun je meetellen met de kilo's die er nog af moeten. Gevalletje Doemanie!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 16:51

Urielle schreef:
Livivi schreef:

Mij wil je juist echt niet zien met een shirt in mijn broek. Zeker met een echt getailleerde rijbroek, wordt alles zo lekker omhoog gedrukt en dan een strak shirt erover, kun je meetellen met de kilo's die er nog af moeten. Gevalletje Doemanie!

Als je je shirt in de broek doet, krijg je zo'n leuk rolletjesopvangsysteem :j deint zo leuk mee met de beweging :+
Is toch sexy!
(Hoera voor mijn festivalshirts die alles mooi verstoppen :D)

Friso_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 16:55

No way dat ik mn shirt bij mijn broek in doe :+ Moet ik er wel iets overheen hebben (jas, vest, bodywarmer). Haha

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:07

Shirt in je (hoge taille) broek is vaak slank-makender dan over je broek :) Juist door je egale shirt zie je je band (en je vetrol(len)) van je broek zitten in je shirt. Maar dat is mijn mening haha :P Hebben jullie dan ook geen last van opkruipende/opvliegende shirtjes tijdens rijden? := lijkt me eeuwig irritant.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:09

Lipydo schreef:
Shirt in je (hoge taille) broek is vaak slank-makender dan over je broek :) Juist door je egale shirt zie je je band (en je vetrol(len)) van je broek zitten in je shirt. Maar dat is mijn mening haha :P Hebben jullie dan ook geen last van opkruipende/opvliegende shirtjes tijdens rijden? := lijkt me eeuwig irritant.

eeh, nee :+
mijn rijbroeken zitten ook lelijk rond mijn middel en ik ben dan nog wel dun,....
geen gezicht is het hoor. sowiso heb ik door mijn lengte van die band zit in je oksel broeken...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:09

Nee, mijn shirtjes zijn wijder dan mijn gewone shirts, dus dat kruipt niet op. Opwaaien heb ik nog nooit gehad :=
Ga echt geen nauwsluitende shirts dragen met die verrekte rijbroek := deed ik zelfs niet toen ik maatje 34 had.

Livivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:12

Ik vind echt niet dat iedereen alle soorten shirts maar in de broek moet stoppen, bij een gewoon shirt heb ik er geen probleem mee, maar ik vind het gewoon niet om aan te zien als je een vormeloos shirt aantrekt die minstens 4 maten te groot is. Maar dat moet iedereen gewoon lekker zelf weten, als je het lekker vind zitten om een halve jurk op je paard aan te hebben, who cares :+ Ik vind het gewoon altijd fijn zitten en netter staan in mijn broek (hebben ook allemaal hoge taille, dat vind ik ook fijn) dus ik doe ze er gewoon lekker allemaal in, ookal vinden anderen dat juist weer niet kunnen.

:)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:13

4 maten te groot shirt vind ik ook echt geen gezicht, niet in het dagelijks leven, niet te paard :')
Dan denk ik: je bent een vrouw/man, geen hobbezak!