quibje schreef:Kuggur schreef:Jij hanteert hier een zeer losse definitie van "belangenloos".
leg uit?
Ja, ik ben ook wel erg benieuwd!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
InekeN schreef:Waarom gebruiken ze bij paardenklinieken niet zulke personen? Het liefst al bij de ingang, scheelt een hoop zoekwerk?
pmagnetiseur schreef:Maar je raadt het al ...de mensen die er erg van overtuigd zijn dat het niet werkt, hebben zich niet de kans genomen om dit zelf te onderzoeken en/of te weerleggen.
yarrah schreef:pmagnetiseur schreef:Maar je raadt het al ...de mensen die er erg van overtuigd zijn dat het niet werkt, hebben zich niet de kans genomen om dit zelf te onderzoeken en/of te weerleggen.
Kijk dit vind ik nu een dooddoender!
In mijn geval wat daar absoluut geen sprake van. Bij een NVVR weekend werd van te voren gevraagd om een foto van je paard te sturen. Waar het voor gebruikt werd werd er niet bijverteld.
De eerste avond werden de foto's besproken door het team die daar toen clinics verzorgden. En dat ging als volgt zij vertelden wat dingen wat ze zagen op de foto. En de eigenaren die dachten dat het over zijn paard ging moest zijn hand opsteken. En daar ging veel mis.... en bij mijn paard al helemaal. Het eerste wat ze meteen opmerkten, toen ze mijn paard zagen in het echie dat hij veel groter was dan op de foto.
Mijn conclucie aan de hand van foto's kun geen readings doen!!
Maar als nuchtere groninger dat ik ben, kan het al helemaal niet.
Neem dieren nu gewoon als ze zijn en behandel ze gewoon als een dier. En stel geen vragen dat doet een dier ook niet.