Nope.. te groot en te ''lomp'' hoofd.. wel bedankt voor aan me denken
Hoppje
Geplaatst: 22-10-12 17:22
Welmoed, denk ook niet echt dat dit het soort paard is waarnaar Nicole op zoek is (chique type etc). Zo van de foto vind ik dit geen paard met een "Wauw Factor" Edit: Nicole is me al voor hihi
Nicole
Geplaatst: 22-10-12 17:40
Hoppje schreef:
Welmoed, denk ook niet echt dat dit het soort paard is waarnaar Nicole op zoek is (chique type etc). Zo van de foto vind ik dit geen paard met een "Wauw Factor" Edit: Nicole is me al voor hihi
Mensen, als jullie je paard willen verkopen, kunnen jullie dan iig zorgen dat er gewoon een basis in zit? Dat wordt morgen weer spierpijn, ik voel het nu al.
Understatement. En dier kon nog niet eens recht over de hoefslag lopen. Terwijl ie los echt wel heel tof was. Maar deze voelde niet zoals de schimmel. Dus na nog geen 10 min ben ik al gestopt. Zonde hoor.
Nicole
Geplaatst: 22-10-12 17:57
Needje schreef:
Understatement. En dier kon nog niet eens recht over de hoefslag lopen. Terwijl ie los echt wel heel tof was. Maar deze voelde niet zoals de schimmel. Dus na nog geen 10 min ben ik al gestopt. Zonde hoor.
Das wel balen zeg..
Seven
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-12 17:58
pfff zonde inderdaad, maar heel veel zijn niet recht gericht daar is nog wat aan te doen maar zo'n trapzak moet er niet aan denken.
Ik weet echt niet wat ze al die tijd met m gedaan heeft. Ze heeft m vanaf dat ie net zadelmak was. Toen was ie al niet snel zei ze. Er is duidelijk weinig aan gedaan.
Ja of aan de training?? Hij kan wel stijf zijn door verkeerd rug gebruik etc.
Toen ik atti ging bekijken was ze ook niet makkelijk te rijden wou niet nageven, was stug en been geven werkte pas naar 5 x. Nu is ze heel goed voorwaarts zonder sporen in alle oefeningen te rijden zonder problemen geeft super goed na etc. Ze zat wel goed vast in de rug daar was een osteo bij nodig. Naar 3 behandelingen is ze volledig veranderd
Bij die schimmel had ik echt het idee dat dat er wel makkelijk uit te rijden was allemaal. Maar bij deze niet. Ander zadel vast iets schelen, maar hij was echt taai.
Zou ik niet aan beginnen Needje.. Als je zelf al het idee hebt dat het een lange weg word om hem goed te krijgen.. Wss ook al flink stomp voor het been, nah je moet er mara zin in hebben
minouesmee
Geplaatst: 22-10-12 18:25
Needje schreef:
Mensen, als jullie je paard willen verkopen, kunnen jullie dan iig zorgen dat er gewoon een basis in zit? Dat wordt morgen weer spierpijn, ik voel het nu al.
ja, zeg wel, ik zou het zeer jammer vinden haar te mislopen, tis echt een opvolger voor mijn andere paard
SophievdV
Geplaatst: 22-10-12 18:43
Needje schreef: