Klinkt goed Seven. Ben benieuwd of jullie er uit gaan komen.
GeraldineVD
Geplaatst: 03-06-12 15:34
@ willie, ja dat lijkt idd wel zo... buiten dat vind ik er niet zoveel beweging in zitten eerlijk gezegd, maar paard loopt nog wel wat op voorhand dus kan vast nog verbeteren.
Kan ik misschien iemand even mailen die verstand heeft van paarden. Heb een leuke tweejarige op het oog, filmpje doorgestuurd van haar bewegingen en ze spreekt me echt aan, maar misschien is het handig om een derde objectieve persoon er naar te laten kijken?
Ja dat begreep ik, daarom zei ik ook eventueel Misschien iets voor je mocht je in Spanje weer niet slagen! (en hij dan nog niet verkocht is natuurlijk haha)
Leuk welmoed ik duim voor je dat hij word goedgekeurd.
Ik koop enkel als ik er een goed gevoel bij heb en dat kan naar 1 x rijden ja Ze had rondom ijzers maar werd gewoon braaf gereden maar daar heb ik ook om gevraagd ik zie liever de basisgangen dan een dier wat al showend word gereden om maar wat te laten zien heb dr zelf ook maar 10 min gereden toen wist ik al wel wat dr in zat ze is fijn te rijden beweegd goed door t lijf en ruim. Heel leuke mensen ook die nog veel meer heel fijne dieren te koop hebben staan dus mocht iemand iets zoeken
Nu moeten we onderhandelen en ik wachten op ................ (misschien wat onduidelijk maar gaat om de reden waardoor ik naar een ander dier kan kijken)
Ik heb een filmpje maar die ga ik niet online zetten