Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annisatjj schreef:[naam] schreef:Knappe schimmel, maar geen super braaf papier
En toch is die voor zijn leeftijd echt een schatje. 1e wedstrijd helemaal naar niks gekeken en geen gekke dingen gedaan. Hij vond het heel leuk al die paardjes om hem heen hahahaha
bertine37 schreef:Hallo allemaal, hier even een kleine update.
Wij zijn "verliefd" op een hele flinke tinkerruin met de nodige ervaring. Eentje die zoals het er nu uitziet helemaal bij ons past. Een enorme goedzakkige lieve sul.Wel jammer dat ik zelf nog niet kan rijden door mijn gezondheid. Mijn kinderen hebben hem al wel uitgeprobeerd. Maar alles nog zonder zadel. We gaan dus nog wel een keer terug, maar daarna mag hij wat mij betreft naar de keuring. Vind het wel spannend allemaal en hoop dat het deze keer goed komt.
Aukjee_ schreef:bertine37 schreef:Hallo allemaal, hier even een kleine update.
Wij zijn "verliefd" op een hele flinke tinkerruin met de nodige ervaring. Eentje die zoals het er nu uitziet helemaal bij ons past. Een enorme goedzakkige lieve sul.Wel jammer dat ik zelf nog niet kan rijden door mijn gezondheid. Mijn kinderen hebben hem al wel uitgeprobeerd. Maar alles nog zonder zadel. We gaan dus nog wel een keer terug, maar daarna mag hij wat mij betreft naar de keuring. Vind het wel spannend allemaal en hoop dat het deze keer goed komt.
Is het die tinker met dat 'grote' hoofd??;)
Hopen dat het deze keer allemaal wel soepel verloopt!
Donkeytje schreef:Wat doen jullie met jullie paarden als jullie op vakantie zijn