Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Telpeva schreef:larissa488 schreef:Afslachten die mensen
...say what?mensen die je niet eens kent dood wensen? afslachten nog wel? nee dan ben je lekker goed bezig
Proudy_ schreef:*filmpje verwijderd*
...
ik moet altijd lachen wanneer de mens beschreven wordt als het superieure ras, en dieren dat zijn beesten ze weten niet beter. Maar wie zorgt ervoor dat er oorlog is? Wie verkracht zijn eigen dochter jaren in zijn kelder waarvan de moeder waarschijnlijk wel wist wat er aan de hand was, wie vermoordt arme mensen om dan hun organen door te verkopen, wie fokt dieren tot ze eraan kapot gaan, wie zorgt ervoor dat deze wereld naar de knoppe gaat?
Laatst moest ik voor school een presentatie over GAIA maken, ik heb nog nooit zo'n gruwelen,van een meisje van 14 dat enkele dagen oude konijnen zit te pletten met een glasraam tot dieren die geslacht worden op de meest medogenloze trage manieren. Ik herriner me een paard dat op 3 poten stond zijn 4de been hing er met een stukje vlees nog aan, moest tussen een dun padje omgeven door prikkeldraad op een laadwagen springen. Het geraakte erniet op en begon te panikeren, rondom de draad stonden mannen op een afstand op het dier te slagen, het paard viel en geraakte helemaal verstrikt in de prikkeldraad daarbij kwamen een horde aggresieve honden in het paard bijten en klauwen om het terug recht te krijgen...
deze wereld doet me gewoon wenen, en het ergste van al is dat we gewoon moeten toekijken ...
Telpeva schreef:Dus wanneer mensen een andere manier van omgang met dieren hebben, die je zelf niet goed genoeg vind en/of niet eens volledig begrijpt, moeten ze maar afgeslacht worden?
doezel2 schreef:KarinG schreef:Deze was ik een tijd geleden al eens tegen gekomen.
[ Video ]
Dit zijn geen paarden meer maar vreemde gedrochten. En het publiek maar juichen.
het lijken wel kamelen triest echt triest
Ansie schreef:Hier zo'n opgepompt paard in beweging.. http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... m=1&itbs=1 stuk naar beneden scrollen, onderaan de pagina
Ailill schreef:Cheetahfan schreef:![]()
Maar waar ik me nog meer zorgen over maak, wat zijn dat voor rare lussen en hoefijzers aan zijn voorbenen?
Ik geloof dat die manier van vastbinden kluisteren heet en die schoenen zorgen voor extra actie tijdens het showen, weet het niet zeker.