Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BoRo schreef:Helaas moet ik me ook weer melden. Ik dacht mijn droompaard te hebben gevonden.... afgekeurd, had aantal chips. Echt balen. Is weer erg moeilijk om open te staan voor andere paarden. Ik zoek heel erg precies hetzelfde paard waar ik verliefd op werd, en precies hetzelfde paard zonder chips bestaat niet. Dusss ik doe mijn best weer open en positief naar mogelijke andere paarden te kijken.
deniece schreef:Voor de mensen die een groot leuk dressuur paard zoeken, ik heb zojuist van een goede kennis van mij vernomen dat ze haar paard moet verkopen wegens medisch probleem van haarzelf. Het is écht een geweldig beest. Ik deze week een advertentie hier op bokt. mocht iemand al interesse hebben, stuur me dan even een PB.
Gaat om een 9 jarige ruin, 1.75 hoog, zwart/bruin zonder witte aftekeningen. Ontzettend braaf maar zeker geen slome. Je kan hem gerust een week laten staan en dan weer opstappen. Hij loopt ook in tweespan. Hij is m2 met winst en heeft zeker potentie voor meer. Fijn paard, makkelijk te rijden maar ook ontzettend leuk voor de ambitieuze ruiter. Sociaal naar andere paarden. Foto's volgen nog. Prijsindicatie 6.000 - 8.000. Hij is 2 jr geleden rontgen en klinisch 100% goed gekeurd door Bokhorst uit Kootwijkerbroek. Afstamming Timorrak des Isles x Aldato. Paard met ontzettend veel uitstraling en veel front. Verder vrij van stalgebreken en een echte goedzak, maar onder het zadel wel fijn voorwaarts en werkwillig. 3 goede gangen en fijne achterhand.
Aukjee_ schreef:wow wat gaat het hard hier! Er zijn leuke recreatie paarden voorbij gekomen zeg! Balen dat ik nog een tijdje moet wachten (nog even doorsparen....)!
4 paarden op 1 dag, poeh dat is druk!
Hoe doen jullie dat trouwens met onderhandelen?
Doen jullie dat al via de mail, of bij het kijken?
En wat zeg je dan?
Ik weet dat ik er helemaal geen held in ben, dus lijkt me moeilijk!
BoRo schreef:Helaas moet ik me ook weer melden. Ik dacht mijn droompaard te hebben gevonden.... afgekeurd, had aantal chips. Echt balen. Is weer erg moeilijk om open te staan voor andere paarden. Ik zoek heel erg precies hetzelfde paard waar ik verliefd op werd, en precies hetzelfde paard zonder chips bestaat niet. Dusss ik doe mijn best weer open en positief naar mogelijke andere paarden te kijken.
BoRo schreef:@somebody, ja, is mogelijk, maar in 3 benen 1 chip. De prijs van het paard was dusdanig hoog dat ik het risico voor dat geld niet wilde nemen, en de eigenaar ook niet... Was ook al een wat ouder paard.... Dus helaas moet verder zoeken......
deruijter schreef:grauwman schreef:Onderhandelen doe ik altijd mondeling na bezichtiging nooit via de mail (kunnen sommige verkopers niet waarderen).
Nee inderdaad. Komt ook heel raar over lijkt me.
Citaat:Ja zeker druk haha
Eerst vraag ik dingen over het paard. Zoals hoe is het paard zijn karakter, heeft u een filmpje enzo
(enzo zeg ik dan niet he)
Dan zet ik in de volgende mail mijn budget, en vraag of het paard daarin past. Zoja, dan ga ik kijken
soms vraag ik hun vraagprijs en als die heel hoog is dan jammer..
Vraag het eerst voordat ik ga kijken, zodat ik weet dat het ook nut heeft als ik hem koop.
Vertel ook altijd waar hij komt te staan
Aukjee_ schreef:wow wat gaat het hard hier! Er zijn leuke recreatie paarden voorbij gekomen zeg! Balen dat ik nog een tijdje moet wachten (nog even doorsparen....)!
En wat zeg je dan?
En wat zeg je dan?