CaroLawson schreef:haha wat een combi's geel en donkerbruin!Die bestaat al, maar die mag van mij best in de remake Tricolors lijkt me echt lelijk, vind dat geel zwart ook beetje in de bloom categorie vallen tbh
ja, dat ligt aan de kleuren denk ik.bijvoorbeeld wit, zwart en een fellere kleur ooh echt, hoe heette die collectie? Die wil ik wel graag hebben!
CaroLawson schreef:ja, dat ligt aan de kleuren denk ik.bijvoorbeeld wit, zwart en een fellere kleur ooh echt, hoe heette die collectie? Die wil ik wel graag hebben!Toffee Yellow Of Beluga Flax
ooh ja die ken ik inderdaad!En daar zat dus ook een geel bruine bicolor in? edit: heb even gezocht, maar de bicolors waren er toen nog niet
SpecialBel schreef:dominiquesr schreef:moet meteen denken aan aan bij Ik ook eigenlijk Maar iemand stelde dit voor..Welke kleur zal ik maken nu?bedoel aan een bij het is wel leuk als je verkleed gaat met de pas de deux als bijtje
CaroLawson schreef:ohja, en de beluga is helaas meer oranje..bedankt! Helemaal niet, dat is zachtgeel