Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Iessie schreef:Ik ben vanmorgen bij een D pony gaan kijken.
Helaas tijdens het losdraven een paar flinke hoesten...
Het was geen losrijdt briesje/proestje maar echt meerdere malen een flinke diepe kuch.
Ook wilden de eigenaren minimaal een paar keer per maand de pony op blijven zoeken en rijden, dit was een voorwaarde. De pony moest namelijk noodgedwongen weg maar ze zijn er erg aan gehecht.
Het was een braaf beestje maar het hoesten daar maakte ik me zorgen oven en de ''voorwaarden'' staan me ook niet echt aan. Een paar keer in de maand klinkt bijna al als iedere week. Dan zouden ze er nog bijna vaker op rijden dan ik zelf.
driebergen je gaat niet alleen?
Neem je familie mee of mensen van stal?
Cath_16 schreef:Een Andalusier, liefst zadelmak tot 5 jaar oud. Geslacht geen voorkeur. Ruime bewegingen, luxere type ipv barok en mijn voorkeur gaat uit naar donkere of aparte kleur.

studiemiep schreef:JvdH gaat zeer goede zaken doen
![]()
1 ) hij verkoopt een middelmatig paard voor een royale prijs
2) hij krijgt een goede inruil (voor weinig) die hij uiteraard heel leuk kan verkopen![]()
![]()
.
Ik denk dat ts er een paar 1000 euro op toelegd.....
haar keus maar straks niet gaan zeuren...
heb geen idee hoe dat moet!
cindyst schreef:rider01
Wanneer is het veulen eigenlijk geboren .
omdat hij tot mei bij zijn moeder moet zijn.
mijn merrie is ook drachtig en vroeg me af hoelang ze dus mij moeder moeten blijven vandaar de vraag even.
Kimberley_ schreef:@wreck wat nou het ging niet goed in de les? Je zou Frances eens over jou en Afke moeten horen! Oke er zijn dingen die kunnen beter maar dat komt doordat Afke amper het in de bak lopen kent omdat ze meer in het bos loopt en omdat jij nog onzeker bent.