ShauniBef schreef:Ik was helemaal niet zo erg![]()
Ik ging alleen altijd met mijn shetlander de Penny lezen. Een penny voor haar, en ik ging erop zitten en ging ook lezen.. Shetlander bleef echt naar het boekje kijken hoor!! Wist ik veel dat ze er bang van was, ik dacht dat ze gewoon aan het lezen was
![]()
hahahaha

. Een penny voor haar, en ik ging erop zitten en ging ook lezen.. Shetlander bleef echt naar het boekje kijken hoor!! Wist ik veel dat ze er bang van was, ik dacht dat ze gewoon aan het lezen was
deed ik dat ook maar dat ga ik haar natuurlijk niet vertellen!mocht van me ouders geen paard dus nam me fiets
maar ze zeiden dat hij te wild was en dat ze zelf niet durfde. Toen dacht ik als rasechte penny dat ik die pony wel kon 'temmen'. Dus s' nachts naar die wei, halster aan en erop. Dat ging nog wel goed, tot ik in galop wilde. 1 bok en ik lag eraf. Dat vond ik toen heel stoer, dus de volgende nacht weer. Maar, hij liep weg en liet me niet opstijgen. dus zie je het voor je, een pony met halster en touw door de wei galopperend. En ik erachteraan, een halfuur lang
Oh en er was een keer een meisje met een Shetlander die langskwam op de manege, was een paar jaar geleden, en die vroeg of ik erop wilde rijden zonder zadel. Nou oké dan, we gingen naar het 'weilandje' een paar meter van de bak vandaan waar net een beginnersles aan de gang was. Dus ik stap zo op die pony en geef hem meteen even een lekkere schop waardoor de pony er vandoor vloog, dus in volle galop door het weilandje. Je raad het al, alle pony's in de les sloegen op hol
Ik vloog ook van die pony af omdat hij besloot stil te gaan staan ineens. Oeps, vond de eigenaresse van de manege niet zo leuk, al die huilende kinderen in de bak
(schaaaaaam)

)