Ex-Penny Misdadigers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 18:25

ShauniBef schreef:
Ik was helemaal niet zo erg :oo :')

Ik ging alleen altijd met mijn shetlander de Penny lezen :D . Een penny voor haar, en ik ging erop zitten en ging ook lezen.. Shetlander bleef echt naar het boekje kijken hoor!! Wist ik veel dat ze er bang van was, ik dacht dat ze gewoon aan het lezen was :? :')

hahahaha _O-

horlynnses

Re: Ex-Penny Misdadigers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 18:41

bij mij viel het ook best mee hoor ook al ben ik nu 14.
wel bij ons achter was een weiland en daar stonden altijd paarden...
die paarden hadden we allemaal namen gegeven en gaven ze altijd gras.
zelfs gingen we hun hals borstelen met de hondenborstel.
ik heb 4 jaar abbo gehad op penny en er stond tot mijn 12e altijd een paard op mijn lijstje.
todat ik sinds vorig jaar 3 verzorgpony's krijg waar ik altijd heen mag en dat ik ook geleerd heb dat je voor een paard altijd moet zorgen en ik heb daar gewoon niet altijd tijd voor.

wat ik ook altijd deed bij mijn fiets ik had zo een heuptasje dat aan je stuur kon maken.
dan was die band mijn teugels en ging ik over drempels(sprongen) heen en dat was mijn mooie oranje paard.
maar misschien schild het bij mij ook wel dat ik op mijn 5e begonnen ben en dat ik daarvoor altijd meemocht met een kennis... oja en ik heb echt iets van 100 penny's (ERG)

petra1970181

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 19:09

lig hier dubbel van het lachen om sommige verhaalen
me dochter van 8 echt wel penny meisje(mwah half dan) we hebben n paard en altijd als we bij t paard geweest zijn doet ze op de terug weg of dr fiets n paard is! ze maakt t geluid van n paard kletst tegen dr fiets zo van braaf paard,ga door ect ect
vroeger en das heel lang geleden :j deed ik dat ook maar dat ga ik haar natuurlijk niet vertellen!mocht van me ouders geen paard dus nam me fiets

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 01:01

petra1970181 schreef:
lig hier dubbel van het lachen om sommige verhaalen
me dochter van 8 echt wel penny meisje(mwah half dan) we hebben n paard en altijd als we bij t paard geweest zijn doet ze op de terug weg of dr fiets n paard is! ze maakt t geluid van n paard kletst tegen dr fiets zo van braaf paard,ga door ect ect
vroeger en das heel lang geleden :j deed ik dat ook maar dat ga ik haar natuurlijk niet vertellen!mocht van me ouders geen paard dus nam me fiets

He heerlijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 01:04

ShauniBef schreef:
Ik was helemaal niet zo erg :oo :')

Ik ging alleen altijd met mijn shetlander de Penny lezen :D . Een penny voor haar, en ik ging erop zitten en ging ook lezen.. Shetlander bleef echt naar het boekje kijken hoor!! Wist ik veel dat ze er bang van was, ik dacht dat ze gewoon aan het lezen was :? :')

Ik zie het helemaal voor me _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 01:05

Ik fantaseerde ook vaak dat ik een groot zwart paard vond langs de weg...die ik dan mee naar huis nam :D

petra1970181

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 09:28

Narnia schreef:
Ik fantaseerde ook vaak dat ik een groot zwart paard vond langs de weg...die ik dan mee naar huis nam :D

fantaseer dan ff dat je n groot zwart paard vind en n iets kleinere(die wil dan :D )

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 10:41

Dat had ik altijd tijdens boswandelingen, fantaseerde altijd dat er een paard met zn teugels aan de bosjes zat en dat ik hem bevrijde en mee mocht nemen naar huis want hij had natuurlijk geen baasje :')

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 10:52

ik was... ook erg :=
vroeger altijd doen alsof fiets een paard was, inclusief lichtrijden :')
en op de manege alle ponys stiekem hooi geven want ze waren zo sielug en dan erop kruipen zonder cap/hoofdstel en de stal open doen... meerdere keren eraf gelegen maar gelukkig was de hooiberg vlakbij. en altijd bij het uitstappen nog dressuuroefeningen doen, arme arme pony's _O-
maar het ergste: ik was op vakantie in frankrijk, in een vakantiehuisje, en je raad het al, ze hadden daar een pony (haf). Ik natuurlijk vragen of ik mocht helpen verzorgen en rijden :Y) maar ze zeiden dat hij te wild was en dat ze zelf niet durfde. Toen dacht ik als rasechte penny dat ik die pony wel kon 'temmen'. Dus s' nachts naar die wei, halster aan en erop. Dat ging nog wel goed, tot ik in galop wilde. 1 bok en ik lag eraf. Dat vond ik toen heel stoer, dus de volgende nacht weer. Maar, hij liep weg en liet me niet opstijgen. dus zie je het voor je, een pony met halster en touw door de wei galopperend. En ik erachteraan, een halfuur lang :') Gelukkig, voor mij temminste, zag ik dat halster opeens op de grond liggen. Eigenares is er nooit achter gekomen...

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 11:48

Oh geniaal. Sommige dingen zijn wel heel erg, jeetje! :oo
Ik durfde die dingen echt nooit, hooguit een keer overgebleven appels van thuis aan de paardjes een straat verderop :) Oh en er was een keer een meisje met een Shetlander die langskwam op de manege, was een paar jaar geleden, en die vroeg of ik erop wilde rijden zonder zadel. Nou oké dan, we gingen naar het 'weilandje' een paar meter van de bak vandaan waar net een beginnersles aan de gang was. Dus ik stap zo op die pony en geef hem meteen even een lekkere schop waardoor de pony er vandoor vloog, dus in volle galop door het weilandje. Je raad het al, alle pony's in de les sloegen op hol :+ Ik vloog ook van die pony af omdat hij besloot stil te gaan staan ineens. Oeps, vond de eigenaresse van de manege niet zo leuk, al die huilende kinderen in de bak :o (schaaaaaam)

lovelady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:49

ik had gelukig een eigen schet waar k niet op kon rijden dus me buurjongen was er bij dus ik ben er op gaan zitten en toen ging die er als een speer van door maar later heb in een grote pony gehad om op te rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 14:34

Iejoorr schreef:
Dat had ik altijd tijdens boswandelingen, fantaseerde altijd dat er een paard met zn teugels aan de bosjes zat en dat ik hem bevrijde en mee mocht nemen naar huis want hij had natuurlijk geen baasje :')

Ja zo vind je ze het liefst he, opgezadeld en al...en dan opstappen en wegrijden naar huis...waar je ouders dan vragen: "hoe kom je daar aan!?" Gevonden :)*

Ik had dan ook de hoogste cijfers op mijn opstellen en verhalen :))

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 14:57

Geweldig om te lezen

Ik was echt mega braaf nooit gekke dingen gedaan eerst netjes verzorg pony gehad en ik was in dikke tranen omdat iemand stiekem de manen er af had geknipt . Vlak daarna kreeg ik al een eigen pony op mijn 13 de en nee nooit gekke dingen mee gedaan .. Alleen op zijn rug geslapen

Was echt te braaf

petra1970181

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 16:58

op ze rug geslapen??heb al moeite om er op te blijven als ik wakker ben hahaha

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:11

hahah achterste voren er op in zijn stal en dan lekker gaan liggen .. ( moet je alleen wel hopen dat ze geen scheet laten :P )

1Romy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 18:32

Lindy1982 schreef:
hahah achterste voren er op in zijn stal en dan lekker gaan liggen .. ( moet je alleen wel hopen dat ze geen scheet laten :P )

loooool :D

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 18:45

Ik weet nog heel goed dat toen ik een jaar of 9 was ik een brief had geschreven voor de boer tegenover ons die een aantal pony's had staan..

Ik weet het niet meer precies maar het ging ongeveer zo:

Graag zou ik uw pony's willen verzorgen. Ik heb al veel ervaring en kan goed rijden. Het liefst verzorg ik een fries, maar een fjord, haflinger,shetlander, arabier, new forest, exmoor pony, welsh, fell pony of kwpn. :')

Verder vaak langs deuren en aanbellen om te vragen of ik een pony mocht verzorgen. Maar échte streken heb ik niet gehad, maar dat komt denk ik ook omdat ik 12 jaar was toen ik mijn eerste eigen pony kreeg.

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:34

Ik heb altijd in mijn fantasie als lagere schoolkind een onzichtbaar paard gehad. Pauze betekende rijden! Ik zadelde op, hoofdstel aan, en.begon als een bezetene een kwartier te lopen :P
ik mocht pas op mijn 12 op paardrijles, dus natuurlijk wist ik noet hoe ik moest zadelen :')
Ook nu ben ik nog een beetje 'penny', als er iemand meekomt naar mn verzorgpaard , haal ik haar uit de wei, spring ik erop met het touw gewoon in mijn handen en galoperen we naar de stal :')

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 00:47

(topic is een beetje stil) ik heb nu een verzorgster van 12 jaar oud. en hoorde van haar dat ze al vaker aan de wei heeft gestaan met een vriendin de paarden staan aaien en wat gras geven. en dat haar vriendin de fietssleutel is kwijt geraakt in het veld, juist naast onze wei, maar niet durfde zeggen tegen ons, want ze hadden schrik dat wij dan wisten dat ze bij de paarden waren geweest :') .
ik hoor hier veel zeggen dat fiets= paard was vroeger, maar ik doe dat nu ook nog :+ (ik ben toch niet de enigste hoop ik :P)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 10:09

craiester schreef:
(topic is een beetje stil) ik heb nu een verzorgster van 12 jaar oud. en hoorde van haar dat ze al vaker aan de wei heeft gestaan met een vriendin de paarden staan aaien en wat gras geven. en dat haar vriendin de fietssleutel is kwijt geraakt in het veld, juist naast onze wei, maar niet durfde zeggen tegen ons, want ze hadden schrik dat wij dan wisten dat ze bij de paarden waren geweest :') .
ik hoor hier veel zeggen dat fiets= paard was vroeger, maar ik doe dat nu ook nog :+ (ik ben toch niet de enigste hoop ik :P)

Ik ga nog steeds bij iedere hobbel in de verlichte zit :')

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:07

EskeGirl schreef:
craiester schreef:

ik ook :j en dan de hakken fijn omlaag :')
eerst reed ik er ook een heel proefje mee en ging ook lichtrijden
maar toen kreeg ik een ECHT zadel ( heel oud en hal kappot :Y) )

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:19

haha iedereen bekent ineens }:)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:27

ik heb t ook wel eens gedaan met een vriendin
we zijn nu twaalf en er is ergens afgelegen een stuk land waar 1 mager paard staat( eerst 2 maar die ander is waarschijnlijk dood)
komt nooit iemand volgensmij....
toen kwam 1x de boer oude man en keek vet chaggie eraan wij helemaal in paniek wegracen terwijl we hadden afgespriken dat als de eigenaar zou komen we zouden vragen of we hem mochten verzorgen, we zijn toen ook wel eens het land in gekropen...

we gaan nu nog wel eens kijken hoe het gaat maar niet meer de dingen die we toen deden

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 18:33

romyloverrr"
[quote="EskeGirl schreef:
craiester schreef:

ik ook :j en dan de hakken fijn omlaag :')
eerst reed ik er ook een heel proefje mee en ging ook lichtrijden
maar toen kreeg ik een ECHT zadel ( heel oud en hal kappot :Y) )[/quote]

oké dan beken ik ook wel.. wanneer ik van m'n verzorgpaard terug kom rij ik ook nog vrolijk springend over verkeersdrempels verder...

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:31

prugelpiet schreef:
ik heb t ook wel eens gedaan met een vriendin
we zijn nu twaalf en er is ergens afgelegen een stuk land waar 1 mager paard staat( eerst 2 maar die ander is waarschijnlijk dood)
komt nooit iemand volgensmij....
toen kwam 1x de boer oude man en keek vet chaggie eraan wij helemaal in paniek wegracen terwijl we hadden afgespriken dat als de eigenaar zou komen we zouden vragen of we hem mochten verzorgen, we zijn toen ook wel eens het land in gekropen...

we gaan nu nog wel eens kijken hoe het gaat maar niet meer de dingen die we toen deden

Wij zin gooedd haha :')