Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lioony schreef:_Nikita schreef:@ Saar88
Ik wil zelf een pony inrijden zodat ik zeker weet dat ze niet met 2 jaar ingereden zijn met sporen, hard in de mond zijn en niet op kuitdruk reageren. Heb eerst wel zitten kijken naar een wat oudere merrie, al lekker doorgereden, maar daar kwam ik zoveel in de krul getrokken foto's tegen dat ik daar vanaf gestapt ben.
Een link naar de advertentie wil ik wel plaatsen maar die is dan 3 regels langGa even uitzoeken hoe ik die netjes kan krijgen
Nu scheer je wel gelijk echt alles over 1 kamp he.. Zijn maar weinig mensen die zo met hun paarden/pony's omgaan hoor. En ja, je kan niet meteen geluk hebben met het vinden van je paard. Ik was bij de 1ste 3 paarden (stonden op 1 stal) ook zwaar geshockeerd over hoe paarden totaal niet voor mijn rijden geschikt waren. Ieder z'n eigen rijstijl natuurlijk, maar hoe deze beesten afgericht waren, was voor mij niet de manier en ik heb ook geen zin om dat recht te zetten.
Daarna eigenlijk niets meer gezien en gevoeld dat zo was. Dus het valt allemaal best mee hoor.. Je kan je pony/paard zelf ook behoorlijk verpesten als je hem zelf inrijd. (Zeg niet dat dat bij jou gebeurt ofzo, maar ik bedoel maar.)
Saar88 schreef:Ben ik het mee eens Lioony. Ik wil zelf een paard dat in ieder geval zadelmak is en de beginselen van het rijden kent. Zelf durf ik het niet aan om zo'n jonkie op te leiden. Als de basis er een beetje inzit moet dat verder wel lukken, zeker omdat ik alles onder begeleiding zou doen.
Ik vind die jaarling leuk om te zien, maar ik zou wel huiverig zijn zoiets te kopen. Vind ze altijd zo lelijk van bouw op die leeftijd. Je weet nooit hoe het uitgroeit!
Tentamen ging niet zo Alice, was erg moeilijk en dat voor maar 3 puntenHoe ging die van jou?
En ik geloof ook in het lot! Dat is best een rustig gevoel, zo kan ik het veel makkelijke accepteren dat ik nu een superpaard aan mijn neus voorbij moet laten gaan. Dat helpt. Het enige waar ik nog steeds spijt van heb, is dat ik mijn beste vriendje niet heb kunnen kopen van de manege, dat kan ik niet accepteren en daar voel ik me ook nog behoorlijk schuldig over. Maar verder geeft het heel veel rust!
BRULLEN
!!Miss_Malfoy schreef:[EA-TK-PP] Fell pony - niet voor beginners
Hij is natuurlijk wel heeeeel leuk om te zien... en wat er aan opgeknapt moet worden is ook precies goed te doen voor mij.
Janique22 schreef:Orrie, wat is de leeftijd, merrie/ruin?
Waar staat hij?
Is de looplust alleen in het begin?
Buitenritten?
Ik zou wel graag meer willen weten!

Alice13 schreef:Het Lioony, er moet toch ergen moeilijk gedaan worden meid!
Je hebt straks wel je droompaardje! Beetje Jaloers ben ik wel want ik weet niet hoe lang het duurt voor dat ik hem heb gevonden!
Ik vind het heel erg leuk om te lezen hoe druk iedereen er mee is.En ook fijn om te horen hoeveel moeite iedereen er mee heeft! (sorry)
Maar het is prettig om te weten dat je niet de enige bent!
wel gelukt met pinnen?
Lioony schreef:Maar hoe kun je dan gaan proefrijden eigenlijk? Ik heb begrepen uit de tekst dat hij al een tijdje stil staat?

Lioony schreef:Ja dat begrijp ik wel, maar je kan er niet echt heel intensief mee rijden, kan net zo goed dat met dat je wat vraagt de bom barst..
hihiAlice13 schreef:Oke net 3500 even aan een vriendin laten zien. Zij zegt ook schitterend. Zelf vind ze dat hij niet genoeg uitstraling heeft. MAar ik wel. Juist heel mooi dat ze bijna geen aftekeningen heeft.
Lioony --> saskia toch nog een keertje bellenhihi
Kuna, we gaan niet weer ongelukken maken dus eerst de eigenaar er maar eens op los laten!