Ik ben ook een stille meelezer. Ten eerste vind ik het echt geweldig wat jullie doen! Het geeft vast een fijn gevoel om na zoveel moeite te zien wat voor geweldige paardjes het zijn! Hopelijk gaat Liber het redden, ik duim voor je!
tina
Geplaatst: 15-07-09 23:32
duimt dat die de eerste kritieke nachten doorkomt dan en hoop dat geen tijdelijke opleving is maar een blijvende
kom net weer uit de kliniek en ons gratenpakhuisje staat weer op eigen benen, ze hebben zijn darmen weer gespoeld om te kijken of er weer zo'n vieze troep uit kwam maar deze keer waren ze helemaal schoon. Als dit zo op een stijgende lijn zo doorzet, hoeft meneer niet eens onder het mes en mag dan met blijvende medicijnen naar huis. we zijn zo trots op ons mannetje
vanavond nog weer even op de kliniek geweest, vanmiddag had Liber weer even een kleine inzinking gehad en had dan helaas geen kracht meer om zelfstandig te staan. Maar ondanks dat gaat hij toch heel heel langzaam de goede kant op. De artsen hebben het wachten van 4 dagen verzet naar ruim een week gezien ze liever niet gaan opereren als het niet nodig is. Dat opzich is ook al positief, maar we mogen nog niet te positief worden het kan nog alle kanten op met ons zorgenkindje.