Ik kan me ook nog heugen dat ik mee ging als begeleiding het bos in met een groep met een paard dat voor de 2e keer onder het zadel was

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suleilitha schreef:Mijn paps is ook zo'n beleer meneer, die haalde vorig jaar een hengst van twee en een half uit de wei, beest was net halstermak, bond hem aan de buitenmuur, tuig erop, hoofdstel, tweewieler erachter en reed hem de wei een paar keer rond. Eerste rondje ging nogal Spaans al heb ik hem geen woord buitenlands horen scanderen, tweede rondje ging iets beter en toen kon het hek wel open, hup de weg op.......
Uur later vroeg iemand waar hij zo van zweette, de man in kwestie dan he, antwoord was: "Ach, ik heb even een paard beleerd en ben de jongste niet meer...."
mellamoshan schreef:Ikzelf deed wel gewoon opstappen en mee de weg uit inderdaad. Levensgevaarlijk als ik het nu bedenk, maarjah die goeie ouwe tijd. (ben 22)
tug schreef:luitjes kunnen we dit topic niet omdopen in tien alternatieven om toch boven op een paard te komen of gewoon oud roest,
alle jonkies zijn toch al uit deze discussie weggevlucht.
werden wij vroeger niet Ponyclub-meisjes genoemd, bijna iedereen hier is volgens mij van voor de penny.
hoe zou jij toen gereageerd hebben?
tug is ook oud!
Cassidy schreef:En ik ben er van overtuigd dat, als je een nieuw topic met een nieuwe poll zou starten, het overgrote deel van de stemmers zich als paardenmens zou zien, en niemand voor Nitwit zou stemmen.
suleilitha schreef:Ik dacht dat je je antwoord had gekregen Perrokai, ik herhaal het nog wel even
-paardenmensen
-mensen met paarden
-nitwits