De eeuwige dooddoener op bokt eens uit de wereld helpen...!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wat denk je dat jij bent ?

Een paardenmens ?
381 (64%)
Een mens met paard(en)?
210 (35%)

Totaal aantal stemmen: 591

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:11

_O- :')

Ik kan me ook nog heugen dat ik mee ging als begeleiding het bos in met een groep met een paard dat voor de 2e keer onder het zadel was :D . Het was wel de vraag wie wie nou begeleidde :D .

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:12

suleilitha schreef:
Mijn paps is ook zo'n beleer meneer, die haalde vorig jaar een hengst van twee en een half uit de wei, beest was net halstermak, bond hem aan de buitenmuur, tuig erop, hoofdstel, tweewieler erachter en reed hem de wei een paar keer rond. Eerste rondje ging nogal Spaans al heb ik hem geen woord buitenlands horen scanderen, tweede rondje ging iets beter en toen kon het hek wel open, hup de weg op....... :D

Uur later vroeg iemand waar hij zo van zweette, de man in kwestie dan he, antwoord was: "Ach, ik heb even een paard beleerd en ben de jongste niet meer...."

Ach nee, mijn paps heeft zijn beste dagen achter zich...Hij wordt sentimenteel en is de hele tijd bezig mijn paardje te aaien met van die grote, waterige oogjes. En als ik dan vraag of hij er is op wil geeft hij aan bang te zijn dat dat arme paardje zijn gewicht niet houdt (en kijkt dan nog eens vol liefde en met grote oogjes naar Rano en aait hem over de neus...) :')

Ik hou wel van hem hoor, maar vroegah wassie cooler 8-) :+

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:15

Sul, dat meisje is dat topic over tips beleren pony is ergens toch wel aandoenlijk hoor :')

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:16

wat een toffe paps heb jij duleilitha!

is wel weer duidelijk dat ik niet uit een paardenmensen nest kom. Mijn familie heeft niets met paarden.

Ikzelf deed wel gewoon opstappen en mee de weg uit inderdaad. Levensgevaarlijk als ik het nu bedenk, maarjah die goeie ouwe tijd. (ben 22 :+ )

Anoniem

Re: De eeuwige dooddoener op bokt eens uit de wereld helpen...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:18

Mallamoshan, ik geloof niet dat ik overdrijf, als ik zeg dat het er bij mij met de paplepel in is gewerkt ;)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:19

In hilversum en america ook zo, hoppa zadel erop en gaan met die banaan............. maargoed, daar hadden we weinig tot niks te maken met blikken obstakels :) :)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:19

mellamoshan schreef:
Ikzelf deed wel gewoon opstappen en mee de weg uit inderdaad. Levensgevaarlijk als ik het nu bedenk, maarjah die goeie ouwe tijd. (ben 22 :+ )

Vroeger ook van die mallotige dingen gedaan. Nog nooit wat gehad en geen avontuur te groot, bovendien doordrongen van het persoonlijk fabel "Dat gebeurt mij toch niet..." ;)

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:23

Kan me niet eens herrineren welke pony ik als eerste heb zadelmak gemaakt en hoeveel er daarna zijn geweest. Maar inderdaad, vroeger ging je er gewoon op zitten (liefst zonder zadel) en dan merkte je wel hoelang je het volhield...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:25

Zammie schreef:
Kan me niet eens herrineren welke pony ik als eerste heb zadelmak gemaakt en hoeveel er daarna zijn geweest. Maar inderdaad, vroeger ging je er gewoon op zitten (liefst zonder zadel) en dan merkte je wel hoelang je het volhield...

Vroeger? :+
(houdt zich wijselijk stil :D )

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:27

Oh Sul, je wilt niet weten hoe graag ik weer eens zonder zadel alles zou willen doen, maar helaas laat mijn lijf dat niet meer toe. Maar wat is springen zonder zadel toch geweldig. Zou het zo graag nog eens willen doen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:29

Dat laatste durf ik ook niet meer maar het gebeurt nog wel eens dat ik een groen paard zadel, erop klauter en er zo plompverloren mee weg rij.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:31

haha, dat lukt me geeneens meer. Kan er zonder krukje met heel veel moeite opkomen, laat staan dat er dan niet een beugel aanhangt om erop te komen. Nee, zonder zadel kan wel, maar dan ben ik echt een hulpje erbij nodig in de trand van een sterke man ;)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:31

hihi ik heb het lef niet meer, ondanks dat ik door de jaren heen technisch veel handiger en sneller ben geworden, ben ik ook minder zelfverzekerd geworden.......... waarschijnlijk ook omdat je dus handiger word, je ook steeds gekkere paarden te rijden krijgt EN je steeds meer gaat voelen...... en ook weet dat je niet zomaar alles kan, omdat het begrip alles nogal uitgebreid uitgelegd kan worden door een paard :) :D

Ook naarmate je ouder word val je niet zo makkelijk meer, de laatste jaren als ik neerging dan had ik schade.......

ik wou dat ik nog mijn jeugdige lijf en mijn jeugdige onbezonnenheid had tezamen met mijn jeugdige naiviteit......

tug

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 21:21

luitjes kunnen we dit topic niet omdopen in tien alternatieven om toch boven op een paard te komen of gewoon oud roest,
alle jonkies zijn toch al uit deze discussie weggevlucht.
werden wij vroeger niet Ponyclub-meisjes genoemd, bijna iedereen hier is volgens mij van voor de penny.
hoe zou jij toen gereageerd hebben?
tug is ook oud!

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 21:28

Toen, ja toen was er geen bokt. Wel de ponyclub. En later ook de Penny... Ik was, leefde volgens mij toen als pony.... Alles draaide op ponies. :D Nee hoor, had ook wel andere dingen waar ik mee bezig was, maar de paarden waren wel elke dag in mijn leven en als je mijn onderschrijft bekijkt, zegt denk ik genoeg :D

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:17

Haha, heb laatst nog een droom gehad dat ik op mijn paard in rengalop, zonder zadel over sloten, omheiningen heensprong. Alleen halster om met 1 touwtje. Hoe vind je die? En was zo happy toen ik wakker werd... Dat gevoel.... :D

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 22:39

tug schreef:
luitjes kunnen we dit topic niet omdopen in tien alternatieven om toch boven op een paard te komen of gewoon oud roest,
alle jonkies zijn toch al uit deze discussie weggevlucht.
werden wij vroeger niet Ponyclub-meisjes genoemd, bijna iedereen hier is volgens mij van voor de penny.
hoe zou jij toen gereageerd hebben?
tug is ook oud!

Helaas, dan krijgen we vast een slotje...aangezien die topics ook allemaal al geweest zijn. Waarom richten jullie niet een huiskamertopicje op ?
Ben je eindelijk af van dat gezeur allemaal en die eeuwige discussies en mensen waarmee je niet door 1 deur kan en mens die echt oprecht geinteresseerd zijn in je bezigheden en je kunt er lekker ervaringen over uitwisselen zonder de storende factor van de de mensen in welk hokje dan ook waar je eigenlijk niet veel van wilt horen.

en is ook een heeeel gezellig topic voor oudere amazones overigens.... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:43

Ik dacht dat je je antwoord had gekregen Perrokai, ik herhaal het nog wel even :D
-paardenmensen
-mensen met paarden
-nitwits
:D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:50

En ik ben er van overtuigd dat, als je een nieuw topic met een nieuwe poll zou starten, het overgrote deel van de stemmers zich als paardenmens zou zien, en niemand voor Nitwit zou stemmen. :D

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:50

misschien ben ik wel een nitwit.....de enige...

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:54

Cassidy schreef:
En ik ben er van overtuigd dat, als je een nieuw topic met een nieuwe poll zou starten, het overgrote deel van de stemmers zich als paardenmens zou zien, en niemand voor Nitwit zou stemmen. :D

Dat weet ik wel zeker :D Maar als je kijkt naar de stand nu:61% paardenmens en 38% mens met paarden. En dan mijn berekening daar op los laat, n.l. 2% paardenemnsen op Bokt, blijft over 59% nitwits :+ Denk dat dat redelijk de realiteit is ;)

Geerke, volgens mij valt dat wel mee met jou, dit riekt naar valse bescheidenheid :P ;)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:09

ik vond het wel leuk klinken...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:12

Ik kom je gezelschap houden, ben je niet zo alleen :D

The more I learn, the less I know...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:13

twee nitwits....het schiet al op...

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 23:15

suleilitha schreef:
Ik dacht dat je je antwoord had gekregen Perrokai, ik herhaal het nog wel even :D
-paardenmensen
-mensen met paarden
-nitwits
:D

Volgens mij steek je de draak met me nu.... :D Ik ga maar een nieuw topic openenen over een nieuw hokje met een nieuwe categorie ofzo, heb nml. nog steeds geen idee waar ik in val. Ach, de poll geeft iig aan dat bokt overloopt van mensen die zichzelf behoorlijk overschatten en als je dat meeneemt in je dagelijkse gebok dan word het wel een hoop duidelijker of niet ? Oftewel niet de moeite waard om mee in discussie te gaan dan en lekker laten lüllen en verder met je hobby....zulke vallen vanzelf een keer van hun zelfgebouwde voetstukje.... :z