Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
listiglistje schreef:Hier in de regio is heel veel gedekt met 007, persoonlijk ken ik er een stuk of 35, waarvan er zeker 2/3 lucht zuigt![]()
Kijk ik bij sporthorses of MP bij 007'ens, dan staat het er ook 8 van de 10 x bij, dus nee geen fabel, hij geeft het zeker door aan zijn kinderen!
Of is dit toeval en voeren ze allemaal slecht stalmanagement
Laura1982 schreef:max66 schreef:wij hebben op stal ook nog een mooie merrie te koop staan, een vierjarige Nummero Uno. Redelijk klein gebleven, schat dat ze 1.58 is, dat is jammer.
Ingereden toen ze 2,5/3 was, doorgereden, maar staat nu al bijna een jaar stil wegens gebrek aan ruiter. Echt zonde!
waarom op dit leeftijd al een zadel erop doen? zo sonde laat ze nog even lekker paard blijven..
amarial schreef:Suelza schreef:
Lees mijn post nog eens door. Luchtzuigen kan een paard niet vererven, stressgevoeligheid wel.
Als dat zich gaat uiten met luchtzuigen komt dat op het zelfde neer, alleen dan niet in chinese taal.
A_nouk schreef:Ik ken er dan weer een die het niet doet
max66 schreef:wij hebben op stal ook nog een mooie merrie te koop staan, een vierjarige Nummero Uno. Redelijk klein gebleven, schat dat ze 1.58 is, dat is jammer.
Ingereden toen ze 2,5/3 was, doorgereden, maar staat nu al bijna een jaar stil wegens gebrek aan ruiter. Echt zonde!
amarial schreef:Vind 3 jaar beginnen met beleren nog niet zo heel verkeerd, als je naar de rensport kijkt zijn ze al veel eerder..
Zolang het niet intensief is..
Laura1982 schreef:amarial schreef:Vind 3 jaar beginnen met beleren nog niet zo heel verkeerd, als je naar de rensport kijkt zijn ze al veel eerder..
Zolang het niet intensief is..
langzaam aan beginnen met 3 is iets anders dan met 2,5. Maar ook als ze net 3 zijn vind ik te vroeg. 3,5 vroeg zat zeker bij de extreem grotere dieren.
Laura1982 schreef:Zo goed is longeren niet voor beesten die nog in de groei zijn. Wij begonnen altijd met 3, 3,5 jaar oud. Ik zou er eerder voor kiezen om op deze leeftijd lekker verkeersmak te maken en een keer een hoofdstelletje in. Waarom zo jong beginnen je wil toch dat ze zeker 20 jaar meegaan?
Iedereen heeft zo zn manier het is niet mijn manier.
Suelza schreef:fleurtjeuh schreef:Hihi
Ik heb ook weer een soort van bezichtiging staan
Maar niet om een paard te kopen
Een nieuwe kerel aan de haak geslagen?
Suelza schreef:Laura1982 schreef:Zo goed is longeren niet voor beesten die nog in de groei zijn. Wij begonnen altijd met 3, 3,5 jaar oud. Ik zou er eerder voor kiezen om op deze leeftijd lekker verkeersmak te maken en een keer een hoofdstelletje in. Waarom zo jong beginnen je wil toch dat ze zeker 20 jaar meegaan?
Iedereen heeft zo zn manier het is niet mijn manier.
Helemaal niet zelfs...
blubdevis schreef:Bahh.. net een hartverzakking..
Belt de dierenarts op:
DA: Ja, meneer J. wij hebben foto´s ontvngen van het paard dat u morgen laat keuren maar hebben daarbij slecht nieuws.
Ik: Ohw, balen, wat is er aan de hand dan?
DA: Ja paard heeft al vanaf zijn geboorte artrose, en dit gaat niet goed koemn.
Ik: pff, dat is mooi K**, maar hij is 2 jaar terug nog helemaal goed gekeurd? Hoe kan dat dan??
DA: 2 jaar terug? Uw paard is pas 1,5 jaar oud?
Ik: Huh, nee 5, dat klopt niet
Conclussie, DA moest iemand bellen met dezelfde achternaam maar belde mij..
Na dat was ff heeeeeeel erg slikken haha...
sassie81 schreef:listiglistje schreef:Sassie beweegt deze net zo als je andere LL![]()
Ken je hem? Ja die is wel megaruig. Maar ook een heel ander prijs
kaartje;-) nee die blijft nog maar even![]()
De merrie wordt ook echt een fijn paard.
blubdevis schreef:Bahh.. net een hartverzakking..
Belt de dierenarts op:
DA: Ja, meneer J. wij hebben foto´s ontvngen van het paard dat u morgen laat keuren maar hebben daarbij slecht nieuws.
Ik: Ohw, balen, wat is er aan de hand dan?
DA: Ja paard heeft al vanaf zijn geboorte artrose, en dit gaat niet goed koemn.
Ik: pff, dat is mooi K**, maar hij is 2 jaar terug nog helemaal goed gekeurd? Hoe kan dat dan??
DA: 2 jaar terug? Uw paard is pas 1,5 jaar oud?
Ik: Huh, nee 5, dat klopt niet
Conclussie, DA moest iemand bellen met dezelfde achternaam maar belde mij..
Na dat was ff heeeeeeel erg slikken haha...
steinstein schreef:Deze blijf ik leuk vinden http://www.bokt.nl/markt/ad/97214/brave ... lon-merrie