Citaat:30 maart 2024
De Pol Overijssel
9.00 uur
2 wolven gezien in het bos nabij camping de Kolonist op de Pol. Liepen richting het Eeser heideveld.
Bron meldingen wolven in Westerveld
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... tid=WC7FNe
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:30 maart 2024
De Pol Overijssel
9.00 uur
2 wolven gezien in het bos nabij camping de Kolonist op de Pol. Liepen richting het Eeser heideveld.
Nikass schreef:Neem nou die berichten uit Steggerda bijvoorbeeld. Waarom staan die schapen daar nog de hele nacht buiten, afgelegen zonder toezicht?
Het is maar net hoe je erin staat hè? Zo zou mijn paard al niet staan ook zonder wolf of wat dan ook. Je dier zonder toezicht snachts buiten zetten.. en dan doe je dat dus ergens waar al meerdere meldingen van wolven zijn! Dan vind ik de eigenaar verwijtbaar nalatig.
Nikass schreef:rien10 schreef:Wellicht doen anderen, diegenen die jij zo hard veroordeelt, dat ook wel. En wellicht geven die ook niemand de schuld als er wat gebeurt.
Dat blijkt niet uit dit topic, waar alleen maar anderen de schuld krijgen. Op de eerste plaats de wolf, die "moordenaar"!
onpaard schreef:Kan er niet een topic geopend worden waar alleen de zichtmeldingen in staan en dat daarop gereageerd kan worden?
Dat is namelijk de reden dat ik dit topic volg. Alle eindeloze discussie's vind ik oninteressant.
Alle topics over wolven worden naar dit topic geleid dus logisch dat er discussie ontstaat.
Nog meer bokkers die behoefte hebben om dit te splitsen?
Sanet schreef:Als ik in het bos zou lopen en er komt een grote herdershond of rottweiler of zoiets zonder eigenaar op mijn pad. Dan ben ik ook niet zeker hoor. Met paard, met hond of helemaal alleen.
Ik vind het naïef dat we het maar oké moeten vinden als het een wolf is.
rien10 schreef:Hopelijk niet, maar ik geef je op een briefje dat het wel gaat gebeuren.
Net als het feit dat wolven naar de grote steden gaan trekken. Wanneer dat zal zijn weet ik niet, maar ik durf er gif op in te nemen dat het gaat gebeuren.