Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fransje23 schreef:Knappe hengst uitgekozen,Babootje! Straks heel lang wachten tot het veulen er is.
Lijkt mij ook fijn om het gewoon zelf allemaal in de hand te hebben!
Hoor ik mezelf, in gedachten, ook weer zeggen liever geen schimmel
geeft gave oortjesfoto's 
sterkte daarmee
Biotex en grijze omaatjesshampoo are your friends haha.

ze zijn nu diep teleurgesteld dat ze niet meer op het land mogen, ocherm.
en mooie plannen met die WE clinic, dat lijkt me ook tof om eens te doen.
maken je paarden er ook gebruik van?
alleen in stap en echt maar een kwartier ofzo, maar het begin is er. Nootje deed heel braaf haar best 

nog een hoopte doen voordat het weer ergens op lijkt qua sportconditie
fransje23 schreef:Vanmorgen een proefje gestart,BB dus zonder startkaart. Gewoon als oefening en voor de gezelligheid.
Ben zeker niet ontevreden,we hadden 195,5 punten en de opmerking dat we makkelijk B kunnen starten![]()
Weet nog niet of ik dat ga doen.
[ [url=m/TIjIon.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik heb lang getwijfeld of zijn gedrag kwam door pijn in zijn voeten, nu is het vermoeden dat het door de brok kwam, hij kreeg Vitalbix Timothee voorheen gewoon Daily Complete, en het gedrag is gelijktijdig ongeveer begonnen maar ik heb nooit een link gelegd, en sinds januari ben ik gestopt met dat voer, want ik vond het gewoon niet zo nodig nu hij vrijwel niks doet. En in januari was ook mijn laatste rit en toen was hij behoorlijk k*t. En nu is hij dus ineens weer normaal zoals hij voorheen altijd was
. Maar goed dit is nu na 2x rijden dus ik ben nog voorzichtig met mijn conclusie we moeten nog afwachten hoe de komende ritten zullen gaan
fransje23 schreef:Zand eten is natuurlijk wel link! Heeft hij wel hooi in de paddock en heeft hij een maatje?
. fransje23 schreef:Wie weet vraag ik nog wel een startkaart aan.
Mijn stalgenoot zou dat wel gezellig vinden. Kunnen we samen heen en we kunnen het dichtbij redden,10 minuten stappen onder de man.
fransje23 schreef:Maar ik vind de sfeer bij dressuurwedstrijden veelal ongezellig,te individualistisch. Daarbij is het ook veel werk, zeker met een schimmel, voor een paar minuten.
Maar we een paard met hoge witte benen. Die moeten op de wedstrijddag dus echt wel gewassen. Want die houdt hij niet wit als je het de dag ervoor doet.