Of misschien is het ook wel Smilde, het is in ieder geval ergens aan de vaart..
Kan ff niet op z’n naam komen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:As vrijdag keuring op Wolvega
BoktVerlaten schreef:Dank je voor het meedenken! Dat is echt te groot, haar dochter wil er ook mee kunnen rijden.
AdemoJoey schreef:Hoi allemaal, na ongelofelijk veel doorlopende en diverse lichamelijke pech in de afgelopen 10 jaar met mijn laatste 2 Arabische Volbloeden ben ik nu voor het eerst weer wat serieuzer aan het overwegen om er een paardje bij te kopen. Ik val absoluut op het karakter van de AV, maar ook absoluut zeker niet op de kwetsbaarheid. En natuurlijk weet ik dat elk ras die heeft en elk paard weer een uitzondering is, maar voor mij is het AV helaas klaar. Met heel veel pijn in mijn hart, dat wel.
Ik ben nu op zoek naar een mix met bijv Welsh Cob. Mijn sterkste paarden waren een mix van Welsh x Arabier en een Appaloosa x Arabier. Allen rond 1.56m, allen ruin. Ik woon in het Noorden van het land. Is daar een goede fokker met grote niet-zwaar gebouwde Welsh-Cobs?
En Demi Mettlach uit Ijselstein is voor mij een aardig stuk rijden, maar lijkt leuke paarden te koop hebben. Is dit een adres waar je zou kunnen slagen voor een gezond, niet getraumatiseerd paard? Ik heb trouwens genoeg ervaring met zwaar getraumatiseerde paarden, maar zou nu graag voor een onbezorgd paard gaan. Met een leeftijd tussen 3 t/m 6 jaar. Prijs doet er nog niet echt toe. Ik ben eerst benieuwd naar überhaupt opties. Het aanbod op Marktplaats, E-horses, Sporthorses & Bokt is mij bekend. Facebook is voor mij alleen via computer beschikbaar en daarmee lastiger (ik heb mijzelf op mijn telefoon geband op Facebook, ik heb geen zelfbeheersing). En ik snap dat viavia heel goed werkt, maar ik zit in de beginfase en ben ook benieuwd naar fokkers ed. Wie heeft hier ideeën bij?
Marigold schreef:Stal Boeken in Drachterscompagnie had altijd veel welsh cobs. Ik zie er geen goede site meer van (wel 1 maar die is aangemerkt als ‘onveilig’), dus blijkbaar bestaan ze nog wel.
Dus wellicht interessant om het tel nr op te zoeken en eens te bellen, wellicht hebben ze wat te koop of weten ze paarden te koop binnen hun netwerk.