Heb je eigenlijk ook iets van oefeningen ofzo voor thuis in de hoop de boel een beetje soort van los te houden...?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vooral voor mijn heup, middenrif zijn alleen ademhalingsoefeningen omdat dat meestal vanuit mijn ribben komt die gebroken geweest zijn en scheef gegroeid zijn, die zetten een wervel vast en daar is niet echt een oefening voor. Ademhalingsoefeningen zijn puur om de pijn wat tegen te gaan. 
hij neemt het zo persoonlijk. En met die roze neus ontkomt ie er eigenlijk niet aan. Had normaal al veel eerder moeten smeren maar ben nog steeds lamlendig. 
) dus had echt de moed niet. 

Maar wellicht is er iets te bedenken waardoor een fysieke neusflap wel zou kunnen werken...? pmarena schreef:Was gewoon een vliegenmasker met neusflap anders geen optie...?
Het ziet er niet uit natuurlijk en dikke kans dat de jongens er een teambuilding uitje van maken om hem er af te krijgenMaar wellicht is er iets te bedenken waardoor een fysieke neusflap wel zou kunnen werken...?

(de andere mannen mochten niet in mijn buurt komen zolang ik zat.)
had een tijd terug eentje waarbij je de neus netjes apart kon bij kopen.
Tis denk ik ook niet enkel mijn lichaam eerlijk gezegd maar het is ook moeilijk om daar openbaar echt over uit te wijken. Psychisch is het even niet zo vanzelfsprekend zeg maar en dat beinvloed ook mijn lijf. Van zaterdag tot vandaag gemiddeld 2x per dag zo'n tien minuten op de grond gezeten op random plaatsen omdat mijn linkerheup weigerde. Straks naar de kine en hopelijk kan die vinden waarom mijn heup zo blokkeert. Dat is vrij irritant nl.
Wat enger is, is dat ik merk dat ik meer last heb van de mentale aspecten van mijn hersenletsel. Ik hoop dat dat ook komt doordat het psychisch even iets minder gaat...
Mijn lijf kan ik wel door duwen maar als mijn hersenen hun eigen feestje aan het vieren zijn is er weinig wat ik kan doen behalve leven met de consequenties.
Oog zelf is gelukkig oke maar ooglid is dik dus Sam is zielig. (en hij is een dramaqueen met zalf.
Ik kan veel van rêve zeggen maar als Rêve haar oog dik is kan ik probleemloos zalf smeren zo lang ze last heeft.. Sam is principieel tegen.
)
we wisten wel dat dat vroeg of laat ging komen (dat of dat ze zouden bouwen, is bouwgrond) maar tis toch balen…