Mkango, ik zie niks mis met die gangen hoor? Mijn dressuurgefokte draaft minder

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Mooie dieren ook zeg!
Mkango, ik zie niks mis met die gangen hoor? Mijn dressuurgefokte draaft minderecht een knap dier en die spieren! En heerlijk relaxed zo
kojack schreef:Mkango schreef:Mooi dier, en mooie dochter ook inderdaad!Wil je er zelf ook mee gaan fokken? En ze trekt vanzelf weer bij qua gewicht, daar twijfel ik niet aan.
Nou eerst even op laten knappen en kijken wat ze onder het zadel doet. Ze heeft een rugzakje en zit goed in het bloed
ikke schreef:StalNollie schreef:Tactiek nee het regende... Welkom in de paardenwereld daar word je vies en nat
Nah, dat ik zomaar geweest kunnen zijn. Je blijft enigszins soort van droog en je hebt meteen beeld bij de reactie van het paard.
Ze zullen hier wel maffere dingen tegenkomen dat zoiets simpels als een paraplu......
Gini schreef:Ik snap dat eigenlijk niet? Dat mensen niet onder een paraplu mogen gaan staan in de buurt van je paard. En nee, dan heb ik het niet over comateuze tamzakken. Ik weet wat een paraplu kan doen met een paard.Maar dat we het dan al hebben over op je bek gaan en weigeren om een paard voor te rijden, dan denk ik echt: voed die dieren eens op. Snorken, grote ogen, het niet zo fijn vinden, er in een hele grote boog omheen willen lopen, allemaal oké, maar echt niet dat een paard mij mag lanceren enkel en alleen omdat die iets engetjes ziet.
Als je zo een paard hebt die dat wel doet, voel ik met je mee, maar dan zou ik niet de mensen met paraplu als een gek aankijken, maar eerder mijn paard.
Apple schreef:Dank je!Leuke merrie Mkango![]()
Wat leuk, nog echt op de veiling gekocht ook. Heel normaal bij volbloeden in de UK, volkomen vreemd hier in NLD
Dier_en_arts schreef:Ik breek toch even in, iemand die weet waar de wortel- en appelemoji’s voor staan op Facebook, bij advertenties met paarden te koop?
StalNollie schreef:Gini schreef:Ik snap dat eigenlijk niet? Dat mensen niet onder een paraplu mogen gaan staan in de buurt van je paard. En nee, dan heb ik het niet over comateuze tamzakken. Ik weet wat een paraplu kan doen met een paard.Maar dat we het dan al hebben over op je bek gaan en weigeren om een paard voor te rijden, dan denk ik echt: voed die dieren eens op. Snorken, grote ogen, het niet zo fijn vinden, er in een hele grote boog omheen willen lopen, allemaal oké, maar echt niet dat een paard mij mag lanceren enkel en alleen omdat die iets engetjes ziet.
Als je zo een paard hebt die dat wel doet, voel ik met je mee, maar dan zou ik niet de mensen met paraplu als een gek aankijken, maar eerder mijn paard.
Ze gaven aan dat het gevoel niet goed voelde en het niet is wat ze dus perse zoeken. Waarom zou ik die moeite nog doen. ( ze poetste de pony niet eens. Eerst volgende die pony niet poetst daar zadel ik niet eens meer voor op) Paar jaar geleden wel maar nu in deze tijd met particulieren... Nee sorry daar doe ik niet meer aan mee. Vond het San ook oprecht zonde van mijn tijd. Pony is verder op en top braaf dient al 12 jaar voor een zorg boerderij dus tja.
MyWishMax schreef:Weet je wat ik lastig vind? Als je een advertentie ziet van een dier dat je kent en waarbij het verhaal wat erbij staat echt niet klopt met werkelijkheidIk hoop dat eventuele kijkers wel het echte verhaal krijgen. Niet alleen voor het paard maar ook juist voor die mensen.
MyWishMax schreef:Weet je wat ik lastig vind? Als je een advertentie ziet van een dier dat je kent en waarbij het verhaal wat erbij staat echt niet klopt met werkelijkheidIk hoop dat eventuele kijkers wel het echte verhaal krijgen. Niet alleen voor het paard maar ook juist voor die mensen.
MyWishMax schreef:Dit is een paard wat ik dus ken. Qua gezondheid geen idee of het klopt, maar andere dingen heb ik wel heel ander beeld bij.
Heb het vroeger ook gehad bij e pony kijken. Was heel braaf (nu had ik al best wat ervaring en was 15 of 16 dus kon wel wat hebben), eigenaresse zei ook dat die nooit gek deed oid. Tot die dus vreselijk aan de kletter ging, bijna niet te stoppen en zowat door het hek heen ging en de moeder begon te roepen dat die dat nou altijd deed en ze het zo eng vond. Dus...