Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ankep schreef:Ik had me een tijdje geleden ook gemeld in dit topic, omdat ik na een hoop pech met de aankoop van een paard in december weer op zoek was naar een nieuw paard.
Inmiddels ben ik geslaagd! ik heb sinds gisteren een 5 jarige engels volbloed merrie op stal staan welke met vlag en wimpel door de keuring is gekomen. De dierenarts zei na de keuring dat hij snapt dat ik haar gekocht heb, want hij vond haar zelf ook echt heel erg leuk en correct.
Tipje van mijn kant voor de nog zoekenden: ik heb dit paard gekocht terwijl ze nog niet op internet stond. Ik heb de naam van de verkoper met enige regelmaat langs zien komen tijdens mijn zoektocht (niet superveel maar wel een keer of 3 denk ik) en bij zijn advertenties spraken de paarden me wel aan. het paard waar ik info over opvroeg was boven mijn budget, maar ik heb toen gevraagd of hij nog meer had staan wat (nog) niet op internet stond en toen stuurde hij me dit paard door...
mensen om me heen vonden me een beetje brutaal, maar de verkoper vond het niet vervelend en het resultaat is voor mij gunstig uitgepakt!
succes voor alle mensen die nog zoeken, ik hoop dat jullie ook allemaal snel een fijn paard vinden!
ankep schreef:mensen om me heen vonden me een beetje brutaal, maar de verkoper vond het niet vervelend en het resultaat is voor mij gunstig uitgepakt!
Kay_Kim schreef:Het merrie’tje dat ik heb getest was HEEEEEL braaf! De paarden naast de piste, in de wei, waren echt gek aan het doen maar ze bleef gewoon gaar toertje lopen! Daarna kwam er een vrachtwagen aan om iets te leveren en weer bleef ze relaxed!
Lesgeefster heeft eerst getest (gezien mijn gezondheid) en daarna ik, ik heb stap, draf en galop gedaan, ze gaf me een heel veilig gevoel maar ik wil maandag nog even afwachten maar voor nu een positief gevoel!
In de omgang was ze ook braaf en lief wat ook een pluspunt is
ikke schreef:Kay_Kim schreef:Het merrie’tje dat ik heb getest was HEEEEEL braaf! De paarden naast de piste, in de wei, waren echt gek aan het doen maar ze bleef gewoon gaar toertje lopen! Daarna kwam er een vrachtwagen aan om iets te leveren en weer bleef ze relaxed!
Lesgeefster heeft eerst getest (gezien mijn gezondheid) en daarna ik, ik heb stap, draf en galop gedaan, ze gaf me een heel veilig gevoel maar ik wil maandag nog even afwachten maar voor nu een positief gevoel!
In de omgang was ze ook braaf en lief wat ook een pluspunt is
Ehm, waarom wachten? Opladen en meenemen zoeentje; strikje laat maar zitten......
Elisa2 schreef:Wat een leukerds, die eerste heeft echt een hele vriendelijke en rustige oogopslag. Bij de onderste is het EV goed te zien.