Mars schreef:Het is te zien dat je er hard aan moest werken vandaag! Her en der durft ze flink achter je been te kruipen, hoewel er ook mooie stukken tussen zitten vind ik. Positief dat je er wel aan blijft rijden nu, waar je haar er voorheen misschien wat meer mee liet weg komen in een proef.
Hoe gaat het nu met jou na zo’n inspanning?
Eerlijk? K-u-t.
Alles doet pijn. En dan ook echt alles. Heb pijnstillers genoeg op om KO te gaan en ademen doet nog steeds pijn. Lig ook al even in bed. Hoop dat fysio morgen mijn middenrif en heup al kan fixen. Die beperken me het meest nu maar wellicht heb ik morgen andere zorgen als mijn lijf de mishandeling verwerkt heeft. 
Ze steunt op deze momenten echt volledig op mij, als ze bij deze jury de proeven van vorige week gelopen had was er niks tegen te beginnen geweest. Maar dat is wedstrijd rijden natuurlijk.
Rêve is zalig als ze loopt maar als ze een dag heeft als vandaag is het eigenlijk haast onbegonnen werk. Niet dat ze stout is maar ze komt gewoon niet op je been. En dan doet ze echt alleen het hoognodige en dan nog met enige attitude. 
Kan zijn als ik in de voormiddag had moeten rijden of morgen dat ze gewoon liep. Gisteren was ze licht als een veertje.
Rêve is eerlijk ook geen paard dat ik zoals ze nu is op een meerdaagse wedstrijd kan meenemen. Dan moet ik opgeven. De komende dagen ben ik zwak, misselijk en lamlendig.
Wilde de beker van Limburg graag proberen maar door de *** kalender is ritme opbouwen nagenoeg onmogelijk (meer wedstrijden afgelast dan georganiseerd.) en dat is denk ik wat echt mankeert. Maar als er geen zijn kan je ook geen km’s maken natuurlijk, de eerst volgende is nu 28 juni ergens. Die is behoorlijk uit de buurt maar ga 1 proef inschrijven denk ik dat ze gewoon nog eens gelopen heeft.
Daarna is het een tweedaagse. Maar krijg de week er voor medicatie dacht ik. Moet het even nakijken maar als ik woensdag medicatie krijg rijd ik zaterdag geen wedstrijd.
Als ik me een week vergis (wat kan met mijn huidige denkvermogen) zou ik enkel zaterdag mee rijden. Dat mag zeker nu ze meer wedstrijden niet dan wel organiseren telt die zaterdag zelfs als wedstrijd voor het eind kampioenschap terwijl dat normaal niet zo is. De hoeveelheid wedstrijden die je moet hebben is ook al verlaagd.)
Ze heeft gewoon ritme nodig en de bond is al twee seizoenen aan het klooien met de kalender 
Ben nu ook hees trouwens en heb keelpijn overigens. 
Manlief heeft net McFlurry’s boven gehaald om mijn lijf nog een energie boost te geven. Ironisch genoeg werken lege calorieën nog het beste.
Het voordeel en de redding met Rêve is dat ze zelfs op haar meest luie niet anders weet dan dat achterbeen gebruiken. 
In dit niveau is dat echt wat zoveel punten op levert.
Had ook uitval links. Blijkbaar duidelijk genoeg dat meerdere mensen het zagen.