Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Qua buiging en soepelheid lijkt hij niet heel veel vergeten te zijn gelukkig! Binnenkort maar eens eerst een fysio er bij om te kijken wat de nevenschade is van de stalrust.
Waardoor grondwerk en fatsoenlijk longeren niet goed lukt. Ik baal daar ook wel stevig van, is toch eigenlijk onmisbaar om een beetje goed te trainen. Buiten wandelen vindt ze heel erg leuk en dan verschiet ze echt nergens van, het is vooral die rare binnenbak die ze toch wat eng vind. Heeft vooral met de lichtinval van de ramen en de schaduwen te maken geloof ik. Ach ze gaat er wel een keer aan wennen.
maar wel fijn dat je goed kunt oefenen nu.
het is ook wel echt een frisse tijd nu, en dan met de drukte erbij is het misschien wat te veel? Hopelijk heft de osteo nog een goede toevoeging en gelukkig heb je nu gauw fijne hulp gevonden!
Hoe haalbaar is het voor jou om zo veel te blijven werken, is het dat wel waard? Je moet niet hebben dat jij erop stuk loopt he... Verkopen zou ik ook niet doen idd en het lijkt erop alsof je de lasten zo laag mogelijk hebt al. Is bruikleen als gezelschapspaard niet ergens mogelijk, zodat jij wat rust krijgt en na kunt denken zonder druk? En/of evt kijken of je via wandelen buiten samen toch genoeg vertrouwen op kunt bouwen?
wat fijn dat jullie zo lekker gaan en dat zij jou zo erdoorheen helpt met de spanning, echt supertof!
lekker bezig nu zo 
het blijft zo lastig...

Ooit eens foto's gestuurd nav een verzoek van haar in het aanvraagtopic, en dit is het resultaat
zo blij mee!
Noisy schreef:Granoek, wat fijn dat Duke weer goed gaat en zich ook weer lekker voelt![]()
Sosha, dat is wel heel erg lastig inderdaad. Hopelijk knapt het snel weer een beetje op.
MirandaMalik, waarom zou dat niet kunnen? Sterker nog, er bestaat zelfs een tak binnen de Western sport voor; Western Dressage. Helaas wordt dat hier niet uitgeschreven.

Sosha schreef:Balen dat je Kenzo niet goed krijgt Babootje. Maar ik zou met zo'n merrie zeker niet willen fokken.
Ik hoop voor je dat de Regumate het probleem oplost, maar gezien de ontstekingenen in de hals en kraakbeenschade en botsclerose lijkt het me stug.
Hopelijk groeien Mex zijn hoeven een beetje hard, des te sneller is hij er weer vanaf.
Anouk_H schreef:Als je denk t dat de onregelmatigheid door de cyclus kwam, was die onregelmatigheid dan ook tijdelijk weg tijdens de eerdere dracht?
Sizzle schreef:Oei Vientje, dat moet je toch niet te vaak doen dat zand happen.
Babootje, wat een tegenvaller, het is zo‘n mooie merrie.
Met fokken zou ik persoonlijk ook terughoudend zijn maar dat komt omdat ik een merrie ken waarvan de dochter ook nauwelijks fatsoenlijk aan te raken is. Goede paarden (de moeder heeft subtop gelopen) maar hormonaal gewoon echt overhoop en dat heeft die merie duidelijk doorgegeven helaas.

Dat doen we dus niet nog een keer. Ze was zo mooi schoon 
Had de spetters op mijn gezicht zitten.