Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noisy schreef:Granoek, wat fijn dat Duke weer goed gaat en zich ook weer lekker voelt![]()
Sosha, dat is wel heel erg lastig inderdaad. Hopelijk knapt het snel weer een beetje op.
MirandaMalik, waarom zou dat niet kunnen? Sterker nog, er bestaat zelfs een tak binnen de Western sport voor; Western Dressage. Helaas wordt dat hier niet uitgeschreven.
Sosha schreef:Balen dat je Kenzo niet goed krijgt Babootje. Maar ik zou met zo'n merrie zeker niet willen fokken.
Ik hoop voor je dat de Regumate het probleem oplost, maar gezien de ontstekingenen in de hals en kraakbeenschade en botsclerose lijkt het me stug.
Hopelijk groeien Mex zijn hoeven een beetje hard, des te sneller is hij er weer vanaf.
Anouk_H schreef:Als je denk t dat de onregelmatigheid door de cyclus kwam, was die onregelmatigheid dan ook tijdelijk weg tijdens de eerdere dracht?
Sizzle schreef:Oei Vientje, dat moet je toch niet te vaak doen dat zand happen.
Babootje, wat een tegenvaller, het is zo‘n mooie merrie.
Met fokken zou ik persoonlijk ook terughoudend zijn maar dat komt omdat ik een merrie ken waarvan de dochter ook nauwelijks fatsoenlijk aan te raken is. Goede paarden (de moeder heeft subtop gelopen) maar hormonaal gewoon echt overhoop en dat heeft die merie duidelijk doorgegeven helaas.