Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
boemel schreef:Vanmorgen pony proefgereden. Het bleek een paard![]()
Ik denk 100 kilo te zwaar. Omstandigheden niet optimaal. Ongelijke bak, zadel lag niet fijn en regen. Dressuurmatig ook eigenlijk voor de leeftijd niet goed genoeg voor elkaar.
Maar, leuk type, lief, werkwillig en zat fijn. Dus, ik ben enthousiast. Zelfs een stukje langs de weg gereden met vrachtverkeer er langs. Prima!
Maandag de haflinger proberen en dan kiezen
boemel schreef:1 is door eigenaar gecanceld.
Kreeg ook nog een haflinger van maar liefst 162cm aangeboden, maar die moet eerst even in training en is terug gekomen, omdat ze stout was. Dus daar ga ik niet specifiek op wachten.
Een E pony is voor een kind toch interessanter dan een paard?
Alja schreef:Ik wil misschien wel een tinkerveulen
Maar wat is daar een beetje een prijs voor?
En weet iemand hoe laat de markt in oudeschoot begint maandag ?
Alja schreef:Ik wil misschien wel een tinkerveulen
Maar wat is daar een beetje een prijs voor?
En weet iemand hoe laat de markt in oudeschoot begint maandag ?
Rochiril schreef:Ik ben vanmorgen bij een bekende over mijn droompaard gestruikeldAlles wat ik zoek, een vos met veel wit, alleen hij is eigenlijk aan de grote kant, 1.68 nu met 3 jaar, en ik vrees dat hij uiteindelijk over de 1.70m gaat worden.
Babootje schreef:Rochiril schreef:Ik ben vanmorgen bij een bekende over mijn droompaard gestruikeldAlles wat ik zoek, een vos met veel wit, alleen hij is eigenlijk aan de grote kant, 1.68 nu met 3 jaar, en ik vrees dat hij uiteindelijk over de 1.70m gaat worden.
Tel daar maar 10 cm bij. Grote paarden blijven ook lang doorgroeien. Dus 178 -180 is niet ondenkbaar.
Capriootje schreef:Babootje schreef:
Tel daar maar 10 cm bij. Grote paarden blijven ook lang doorgroeien. Dus 178 -180 is niet ondenkbaar.
Blijft lastig te voorspellen denk ik. Mijne heb ik vanaf 1,5 en dus altijd goed gevoerd enz. Met 2 was hij 1,68, met 3 1,72/1,73 en nu met 5 1,76 gemeten. Hoop dat hij klaar is , ben zelf maar 1.60
boemel schreef:Prijzen van beleerde Tinkers kan ik in meekijken, maar onbeleerd is lastiger. De markt voor t jonge spul is heel slecht momenteel.
Ik wil wel meekijken met je verkoopadvertentie. Stuur maar door. Heb er inmiddels zoveel zelf gelezen
denisesilver schreef:Ik kan van mijne rond de 1,70 al niet deftig afstappen![]()
Vind dat het tot op zekere grootte toch wel uitmaakt. Je moet er wel met je benen goed aankunnen. Maar bouw is daarin een grotere factor dan schofthoogte mi. Die van mijn zus is volgens mij net iets kleiner dan de mijne, maar daar kan ik echt veel minder goed aan. Overigens ken ik ook tanks van 1,80+ waar ik nooit van mijn leven op zou stappen. Die zijn niet zo braaf zegmaar