Ben eigenlijk wel benieuwd wat hij van Joy gaat vinden.
Kan het geloven dat je liever niet meer zo'n heftig steigerend paard onder je hebt die over zijn kantelpunt durft gaan. Dan is snel ingrijpen beter.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo gezellig een uurtje op les, waarbij jullie verantwoordelijk zijn voor madam, is toch wel even andere koek dan wanneer je haar zou moeten managen op je stal
het was idd duidelijk dat Chris haar even graag terug ziet vertrekken als dat hij haar ziet komen. 

alleen het hoognodige gedaan en verder met mijn pup gerust op de zetel. 
denk dat er morgen ook een middagdutje in gaat zitten.
p

iig onder het zadel en meestal nadat er een klein hupsje uit gegooid is maar jullie snappen wat ik bedoel, dus mijn doel voor morgen ligt niet bij Rêve maar bij mezelf: Rijden. Niet mee liften en niet aarzelen maar duidelijk zijn in wat ik wil ook al voelt ze als een draak die gaat op stijgen.
) wel voor een bezorgde blik kan zorgen. Hopelijk is het voldoende....
De duimen draaien voor jullie, dat je gaat shinen! pmarena schreef:Haha ja ik kan me wel voorstellen dat zo'n langer dreigement (van 2 woorden maar liefst, met veel klinkers) wel voor een bezorgde blik kan zorgen. Hopelijk is het voldoende....
Ik word wel een beetje bang van het idee dat je er "hard" in wil gaan bij madam, maar jij zal het wel weten of dat beter is voor je lijfsbehoud of nietDe duimen draaien voor jullie, dat je gaat shinen!
wat voor mij ‘hard’ is, is voor ge gemiddelde ruiter standaard hulpen denk ik.
zodra ze ‘geeft’ gaan we ook meteen terug zachter. Ik wil niet met haar vechten maar ik ga haar ook niet meer steeds gelijk geven. 
veel zesjes, zoals de meerderheid op wedstrijd op 2 ruiters na. 

Zat er een half procentje naast.
Veel zesjes.

Toch ziet hij er gewoon in verhouding uit. Apart he
Mareentje had volwassen met haar hackamore altijd pony bakstukken nodig. Blijkbaar een breed voorhoofd waar dan een Full frontriem voor nodig was. En voor de rest gewoon het Cob maatje dat ze van halsters had.