Ik Zweden zijn ze begonnen met afschot. Daar zitten er zon 460 in een land tig keer zo groot als NL met heel veel meer natuur en daar gaan ze nu al ingrijpen omdat het anders flink fout gaat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Nadat er al een tijdje sporen gevonden zijn, een mogelijke aanval op 2 km van mijn woning was ( wordt nog onderzocht) en ik direct aan het bos woon heb ik gisteren de paddock aangepakt.
Hekwerk 185 hoog, stroom op 10 cm van de grond en 15 cm van het hek af, bovenop schuin naar buiten en omhoog draad en in het midden ook
[ [url=m/RmGneP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is dus de buitenkant, in de avond staan ze bij de stallen
Doorgang mist op de foto nog de bovenste draad ( was ik nog mee bezig, handvat ligt er al bij)
[ [url=m/2yLPWS.jpg]Afbeelding[/url] ]
AnnoNiemand schreef:Lynn_Nikita schreef:Nadat er al een tijdje sporen gevonden zijn, een mogelijke aanval op 2 km van mijn woning was ( wordt nog onderzocht) en ik direct aan het bos woon heb ik gisteren de paddock aangepakt.
Hekwerk 185 hoog, stroom op 10 cm van de grond en 15 cm van het hek af, bovenop schuin naar buiten en omhoog draad en in het midden ook
Doorgang mist op de foto nog de bovenste draad ( was ik nog mee bezig, handvat ligt er al bij)
Ik weet niet hoor maar een wolf graaft zo onder jouw poort door. Djt is niet wolf proof. Niks is wolf proof overigens, m.u.v. een hek uit een dierentuin.
AnnoNiemand schreef:Lynn_Nikita schreef:Nadat er al een tijdje sporen gevonden zijn, een mogelijke aanval op 2 km van mijn woning was ( wordt nog onderzocht) en ik direct aan het bos woon heb ik gisteren de paddock aangepakt.
Ik weet niet hoor maar een wolf graaft zo onder jouw poort door. Djt is niet wolf proof. Niks is wolf proof overigens, m.u.v. een hek uit een dierentuin.
Popstra schreef:Als er minstens 10.000 volt op je draden staat en de wolf krijgt een klap daarvan gaat hij echt wel een deurtje verder kijken!
Maar dan moet er dus echt flink stroom op
Oakland1990 schreef:HorsePassion schreef:Kun je onder het hek geen stoeprand of betonrand leggen? Dan kunnen ze zich er niet onder graven.
Vossen laten zich daar in elke geval door tegen houden. Kippenrennen omboorden ze vaak met een randje stoeptegels hiervoor. Zouden wolven ook zo redeneren?
DuoPenotti schreef:Zou wel betekenen hoe slecht de windmolens zijn voor de gezondheid.
Ik ken mensen die er dichtbij wonen en er gek van worden, maar dat word afgedaan als aanstelleritis.