Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pletje123 schreef:Ashleytjuhh schreef:nou het paard waarvan me bod was goed gekeurt maar moest ik hem deze week komen halen heb ik afgezegt.
paard was nog nooit gekeurt en dan wilde hun ook niet doen, dus voorgesteld zoals het bijna altijd word gedaan als die goed zijn de kosten voor mij zo niet dan voor hun. Daar doen ze niet aan zeiden ze. Dan houd het voor mij al op want heb zon idee dat die dan niet helemaal goed gekeurt gaat worden en hun niet achter der paard staan helaas.
Wij laten de paarden ook kosten koper keuren. Onze vierjarige was ook nog nooit gekeurd maar kwam er met vlag en wimpel doorheen, met complimenten van de dierenarts. Het zegt dus niets...
jessie84 schreef:Zouden jullie een paard laten staan als je het niet eens kan worden over wie de keuring betaald bij afkeuring?
fleurtjeuh schreef:Romanoff schreef:Ik laat overigens alleen een paard keuren, als ik hem echt wil hebben.
Als ik het vanaf moment 1 niks vind, bedankt ik vriendelijk en ga ik verder op zoek.
Dat wou ik dus ook net zeggen
blubdevis schreef:Hej. de verkopende partij wil hem verkopen, dus moeten hun maar garant staan dat hij ggk wordt..
Die van mij wordt morgen gekeurd, ik wilde dat hij bij mijn vaste kliniek gekeurd werd en hij vond het geen probleem. Hij moet er 140KM mee rijden om als hij vervolgens afgekeurd wordt d keuringskosten voor lief te nemen en dan ook weer 140 KM terug met een paard waar de eigenlijk niks mee kan.
Had hij dit niet gedaan was er ook geen koop geweest..
Cardy schreef:Als ik een paard koop dan moet ie sowieso gekeurd worden, genoeg narigheid gehad met mijn oudste paardje. Maar zou daarvoor niet het paard helemaal naar "de andere kant van Nederland" sturen voor een keuring. Vraag mij dan ook af hoe betrouwbaar bijv. de klinische keuring is.
edit: Hoop dat ie goedgekeurd wordt Blub.