Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Belker schreef:Het ligt echt aan mijn energie hoe ik er op zit en rij. Ach gelukkig kunnen we ook mennen.
Ik doe mijn best.
oji schreef:Spannend Eef-Bam! Hopelijk geen paarden weggevallen door pech en ellende?!
Freibergers zijn hip geloof ikZien eruit als leuke allround paarden. Ik ben helemaal niet bekend met het ras dus ben best benieuwd waarom ze zo populair zijn momenteel. Ik heb begrepen dat ze veel eigenschappen gemeen hebben met Gelderse paarden, maar ze zijn volgens mij in aanschaf een stuk duurder en exotischer.
Noblesse_ schreef:Laat ook maar, er mag bitter weinig besproken worden in dit topic. Ik heb niks genoemd wat naar paard in kwestie kan leiden, enkel dat ie moeilijk is en dat t een lastige zoektocht is naar een geschikte koper. Als ik ‘m via bokt wou verkopen had ik m wel op bokt markt gezet. Wou gewoon even ervaringen horen.
Gefeliciteerd aan diegene hierboven die een paard gekocht heeft trouwens!
Fly_high schreef:Ik vraag me dan vooral af waarom zware warmbloeden zoals Groningers, Schlesiers, Alt Oldenburgers etc niet meer populair zijn? ook betere maat voor je doorsnee (lange) Nederlander denk ik.
oji schreef:Spannend Eef-Bam! Hopelijk geen paarden weggevallen door pech en ellende?!
J30d schreef:Hi allemaal!
Ik ben benieuwd wat jullie denken
Ik wil graag rustig aan gaan rondkijken voor een eigen paard. Maar ik merk dat ik het lastig vind om een goed budget te stellen. Ik zoek een grote haflinger (ben zelf bijna 1,80) dus moet minimaal 1,50 zijn. Moet beleerd zijn en wil graag recreatief rijden af en toe cross, dressuurlesje en springles meepakken. Veel de bossen in en is naar het strand. Leeftijd tussen 4-10 jaar ruin of merrie. Wat verwachten jullie dat ik qua budget moet stellen? Ik zie op ehorses ze zelfs staan voor 15-25k nou dat gaat mij voor een haflinger te ver..!