Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
josien_m_ schreef:Om uit de extremen te komen: Zou het helpen om eens van standpunt te veranderen en de "andere kant" van de zaak te verdedigen of onderbouwen? Zoals we vroeger op school leerden een debat te voeren of zo...Want natuurlijk is voor beide standpunten eerlijke argumenten te vinden!
Loretta schreef:josien_m_ schreef:Om uit de extremen te komen: Zou het helpen om eens van standpunt te veranderen en de "andere kant" van de zaak te verdedigen of onderbouwen? Zoals we vroeger op school leerden een debat te voeren of zo...Want natuurlijk is voor beide standpunten eerlijke argumenten te vinden!
Dan mag je wel met wat beters komen dan het argument van cijfertjes hoeveel dieren er in de industrie geslacht worden. Een veel gebruikt non argument dat nergens op slaat.
SusanH schreef:Jeetje wat een slecht artikel. Helaas bejubeld door de meesten zag ik in de reacties. En idd meesten scoren het op een 5. Ben benieuwd of ze mijn reactie ook plaatsen.
DuoPenotti schreef:Ik begrijp de gedachtegang van die lui ook niet.
Zielig dit zielig dat, en vervolgens die oke vinden.
Maar goed snap de lui die de Oostvaarderplas en uithongering oke vinden ook niet.
Vermoed dat dat wel de zelfde zijn.
Svadilfari1 schreef:SusanH schreef:Jeetje wat een slecht artikel. Helaas bejubeld door de meesten zag ik in de reacties. En idd meesten scoren het op een 5. Ben benieuwd of ze mijn reactie ook plaatsen.
Ook gedaan . Alles een 1 en netjes de reden. Goed onderbouwd beschaafd en met feiten al zeg ik het zelf.
Echter vanmiddag stond er een 2e artikel dat over de uitslag vh eerste artikel ging.
Alleen de 5 reacties zeg maar.
Terwijl ik zeker weet dat er meer een 1 lijst met reactie hebben ingevuld. Oa van geen wolf. En ook als je bij de " gewone " reacties kijkt op nu.nl zie je wel tegen geluiden.
Ik vind dat frappant, laat ik het daar maar op houden
OleJon schreef:Hoe relaxt dit paard is ondanks de wolven. Hopelijk hebben ze het paard niet alsnog gepakt
https://ongelooflijk.co/paard-in-zijn-u ... ingd-wordt
Sanet schreef:Mijn paarden zijn ook heel erg mijn herdershonden gewend en andere honden schrikken ze ook niet van. Blaffend op hun af etc. Ik denk niet dat ze snel aan de loop gaan voor een wolf ook niet als deze gaat rennen ofzo.
tine10 schreef:Sanet schreef:Mijn paarden zijn ook heel erg mijn herdershonden gewend en andere honden schrikken ze ook niet van. Blaffend op hun af etc. Ik denk niet dat ze snel aan de loop gaan voor een wolf ook niet als deze gaat rennen ofzo.
Ik denk dat paarden wel degelijk aan de loop gaan voor de wolf. Ik ben ervan overtuigd dat ze het verschil voelen. Een wolf heeft andere intenties.
tine10 schreef:Sanet schreef:Mijn paarden zijn ook heel erg mijn herdershonden gewend en andere honden schrikken ze ook niet van. Blaffend op hun af etc. Ik denk niet dat ze snel aan de loop gaan voor een wolf ook niet als deze gaat rennen ofzo.
Ik denk dat paarden wel degelijk aan de loop gaan voor de wolf. Ik ben ervan overtuigd dat ze het verschil voelen. Een wolf heeft andere intenties.
Citaat:En voor een wolf met versleten tanden is een kind lekker mals.”
Lynn_Nikita schreef:Vannacht een pony aangevallen 2 km van mijn woning ( Maria Hoop) , nog dna onderzoek of het een wolf is maar ik ben nu ongerust