Sneyers gaat dinsdag pas terug open zie ik.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mars schreef:Ayasha schreef:het volgende veulen moet het toch echt met Sam zijn hoofdstel doen.
Het VOLGENDE veulen??? Vertel vertel!!
Mooi cadeau heb je gekregen, staat Joy goed
voorlopig is de keuze nog steeds Golden Daim F. Heb hem al in de gate sinds hij net goedgekeurd is en hij blijft in mijn hoofd zitten.
petraaken schreef:Duidelijk Jokari dat we ouder worden.![]()
Joy kijkt maar zeer bedenkelijk bij zijn cadeau.

En ja ik zie altijd uit als een zwerver als ik niet gereden heb voor ik ga (of de tijd genomen heb om mijn oudste lelijkste jogging aan te doen.
)

denk dat ik morgen niet bij ga zijn met mezelf.
enkel Leo is een PRE, twee springpaarden (eentje van zangersheide dus niet: tis een springpaard omdat papa 80cm kan springen.) een dressuur gefokte en Joy. (Weet niet hoe ik Joy moet omschrijven.
) Dus het is gewoon een mix van warmbloeden. Net echte hengsten dus. 

Mars schreef:Goede hemel, met jou ernaast oogt Joy helemaal als een tank![]()
Stopt ie nog eens met groeien in lengte/breedte?

Rocamor schreef:Joy = nakomeling van Rêve. Daar zou normaliter iedereen minimaal 6 meter voor achteruit moeten springen.
Dat Joy Joy is een niet Rêve dat siert hem

Hopelijk kan hij dan over een paar weken weer samen met de merries lopen ipv nu in zijn eigen stuk weide lopen. We hebben ze moeten scheiden omdat hij vooral de oudste terroriseerde. Ayasha schreef:Ik heb het nooit begrepen. En hier staat maar een jaarling tussen dus het ie niet dat het allemaal nog bange gupjes zijn.enkel Leo is een PRE, twee springpaarden (eentje van zangersheide dus niet: tis een springpaard omdat papa 80cm kan springen.) een dressuur gefokte en Joy. (Weet niet hoe ik Joy moet omschrijven.
) Dus het is gewoon een mix van warmbloeden. Net echte hengsten dus.
In mijn ervaring is een hengst makkelijker op te voeden dan een merrie.
Kijk ik ben me altijd bewust van waar ze zijn maar dat ben ik met Sam en Rêve ook. Elke eigenaar kan ook gewoon in de kudde poetsen enz. met als enige voorwaarde dat je Leo ook poetst.
De moeilijkste was de haflinger. Die heeft er een volle week over gedaan om te leren dat er een lik-op-stuk beleid is.
Rocamor schreef:Zo baas zo paard zegt mijn man altijd.
Denk dat ik meervoudige persoonlijkheidsstoornis heb, gezien de verschillende paarden die ik heb.
Jij ook?

sowieso komt Rêve haar karakter enorm overheen met de kant van mezelf die ik enorm onder controle houd.
Ik snap de regels wel maar als ze me in de weg staan wil ik ze ook wel eens negeren. Ik wil niemand schaden want ik geloof in karma maar als Rêve niet probeerde om schade te voorkomen hadden ze me 8 jaar geleden al begraven….. ze is gewoon groot en sterk en moet het doen met haar begrip van de menselijke kwetsbaarheid waardoor het wel eens mis gaat. 
pien_2010 schreef:Prachtige foto's Kathleen van jou en de paardjes
hij is er nog niet maar hij is heel goed op weg nu.