Ga weer pony online zetten maar weinig zin in particulieren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalNollie schreef:"Pony met 4 benen en een staart, moet tegen een stootje kunnen en niet bang zijn om flink te crossen als een bezetene, en bij voorkeur eentje die mijn kind er maar drie keer per week afgooit, in plaats van drie keer per dag?"Voor mijn is >170> ook groter dan en <170< kleiner dan. Word volgens mijn om de paarden/pony wereld altijd zo gebruikt.
Ga weer pony online zetten maar weinig zin in particulierende wensenlijst tegenwoordig is niet meer zo als vroeger....
Fly_high schreef:Dat is gewoon in de wereld van wiskunde zo he![]()
Ik kreeg het ooit als klein meisje zo uitgelegd dat ik < als een snavel van een hongerige ooievaar moest zien die liever zijn bek opentrok richting de grotere vangst![]()
wat aan de open kant staat is altijd het hogere van beide getallen dus hoe men dan ook kijkt is 170> kleiner dan 170, vandaar ook die merrie voorgesteld
![]()
Groter dan 170 is lastig want dat zoekt bijna iedereen tegenwoordig.
Danique_G schreef:Ik ben ook bang dat de dag nadat ik een duur paard koop hij opeens z’n poten breekt![]()
Mijn vriend ziet me aankomen, knol van 25 k.
Das een hele dure frikandel
Maar goed ieder z’n ding
stitchlover schreef:Luzerna schreef:Over prijzen gesproken . Wat vinden jullie realistisch klinken voor: een net 6 jarig paard, bloedmooi, enórm goede afstamming (bekende GP paarden) M/ Z getraind (niet uitgebracht op wedstrijd)?
Helemaal gezond op de foto? Merrie, ruin of hengst? Al uitgebracht?
Sky_As schreef:En nog belangrijker, wat is de potentie / bewegingskwaliteit en hoe is het karakter / bewerkbaarheid.. Want dat maakt wel echt verschil tussen bijv. 15.000 of 200.000
ruitje schreef:Ik zag op mijn FB een leuke 3 jarige Gelderse ruin van 164 langs komen net. Als ik wat zocht was ik daar zeker gaan kijken.
ruitje schreef:Had gepbt, heb speciaal screenshot gemaakt haha. Ik ken familie van die ruin, dat is echt een goud recreatiepaard. Zo mak als een struik.
ruitje schreef:Had gepbt, heb speciaal screenshot gemaakt haha. Ik ken familie van die ruin, dat is echt een goud recreatiepaard. Zo mak als een struik.