Johnnydepony schreef:
Inderdaad prachtig paard.
Ik ga ga er zo naar informeren. Bedankt voor de tip!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LynnS_ schreef:Johnnydepony schreef:Heb je die zwarte Wynton gezien op sh? Vind ik geen gek dier voor dat geld.
Welke precies?
listiglistje schreef:Johnnydepony schreef:Ohh verrek, dat was die wat week gekoot was. Zat even snel naar dressuurpaarden te neuzen in jouw prijsklasse.
dat zijn de consessies![]()
Sjoert schreef:wellicht is het een optie om een kleine investering te doen in een paard waarvan je over 2 of 3 jaar tegen (hopelijk) meerprijs afscheid kunt nemen. Dan heb je na die tijd wellicht financieel meer ruimte?
Ik verzin maar iets.
listiglistje schreef:Johnnydepony schreef:Ohh verrek, dat was die wat week gekoot was. Zat even snel naar dressuurpaarden te neuzen in jouw prijsklasse.
LynnS_ schreef:Sjoert schreef:wellicht is het een optie om een kleine investering te doen in een paard waarvan je over 2 of 3 jaar tegen (hopelijk) meerprijs afscheid kunt nemen. Dan heb je na die tijd wellicht financieel meer ruimte?
Ik verzin maar iets.
Dat wordt een probleem vrees ik.
Paarden die bij ons komen te staan, gaan niet meer weg...
Het is wel een goed idee, maar dan ga ik van mn hart een steen moeten maken..