Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

L_ola

Re: Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:43

ik kan ze niet vinden Tong uitsteken kan iemand het aub zeggen Lachen

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:44

lolaaatjuhh schreef:
weet iemand op welke pagina die bollen staan??

blader ff terug zou ik zeggen ik dacht pagimna 22 ofzo kijk maar vanaf daar:) t zijn linken geen foto's

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:44

dank je wel Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:46

Dan vraag ik me af hoe de boer bloed op de muur en de manen gekregen heeft. En een buis in de stallen gegooid heeft.

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:47

lolaaatjuhh schreef:
kan iemand even het hele verhaal samenvatten??

eerst was er de post van de TS, toen begon men over of geesten dit wel of niet gedaan konden hebben, en nu gaat het blijkbaar over bollen? misschien moet iedereen die liever over geesten praat (al dan niet gerelateerd aan dit verhaal) gezellig in een ander topic gaan ouwehoeren? dit gaat nergens meer over en vind het banketstaaf voor de TS en anderen die zoiets hebben meegemaakt.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:47

Vreemd, heel vreemd, en vind het eigenlijk maar neits dat het zo dichtbij mij is :/ Ik geloof sterk in het 'bovennatuurlijke' maar it gaat me een wat te ver...

Waarschjnlijk een of andere zieke geest die leuk denkt te zijn ofzo Verward Verder heb ik er hier in de buurt nog niets over gehoord (al hoeft dat niets te zeggen natuurlijk)

sjaaaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:48

Ieeell ik woon ook in zuid holland

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:48

Ik denk dat een of andere gek misschien ruzie of iets dergelijks gehad heeft met iemand van stal en zo mensen probeerd bang te maken zoals al eerder genoemt is. Als het een onbekende geweest is zou ik er eerder bij denken dat ze dan de paarden ook wat aandoen. Ben dan wek benieuwd van wie deze paarden waren eerlijk gezegt. Misschien kan die persoon meer opheldering geven. Kan natuurlijk ook gewoon willekeurig gekozen zijn.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:52

Ik denk idd dat de TS zich kapot schrikt van de speculaties maar ja das mens een zullen we maar denken...Haha! helaas maar waar

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:53

Ik vind het ook bizar, ik denk twee dingen: 1. Een gek loopt de boel daar te besmeuren om wat voor de reden dan ook en die boer zal daar ook nog wel dwalen als er plannen zijn met de stallen.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:54

Ik denk echt dat het gewoon een ziek iemand was. Wel zou ik zeker een paar camera's ophangen en misschien wel 'de wacht houden', want kunnen idd waarschuwingen zijn.
Ik zeg niet dat ze van die boer zijn, waarom zou er anders een auto zijn gezien, geesten kunnen immers geen autorijden.

Suus

Ik vraag me af wanneer er weer eens echt nieuws komt van de plaatser van dit topic. Ben wel nieuwsgierig wat er nu precies gebeurd is.

Biancaa

hai nadien, ik hoop dat je al wat meer weet. al dat gezwam hier, daar heb ik al die blz voor doorgelezen Boos! Als we nou gewoon even wachten op iets van de TS dan komen we vanzelf meer te weten.

Sterkte hoor Nadien, hoop dat zoiets niet meer gebeurd en dat de bokker uit kan zoeken wat voor bloed het is (ik ken de bokker die dit gaat doen en ik weet zeker dat ze dit wel te weten komt!!) Als ik ergens mee moet helpen dan roep je maar, dan kom ik aan gesjeest!!! dikke knuf voor iedereen daar!!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:55

Pff, ik geloof dat ik het nu half snap maar indertussen heb ik ook allemaal geesten/foto's/orbs in m'n hoofd Nagelbijten / Gniffelen

Ik denk persoonlijk ook dat het een zieke grap is. En natuurlijk kunnen mensen schimmen zien van een dode boer maar daar hoeft DIT niks mee te maken te hebben.
Van de ene kant iedereen zegt iets over die email dat als de email van een bokker komt, het verhaal helemaal gelezen kan hebben. Máár hoe kan die persoon de stallen dan helemaal beschrijven Knipoog
Maar ik moet zeggen dat ik niet veel van die geesten geloof.

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:56

nadien wat erg!! klinkt echt heel eng!
moet er niet aan denken dat ik zoiets aantref... sterkte meis!

en voor al die spannende verhalen verder, je kan wel gaan speculeren maar wacht gewoon af
wat de ts te zeggen heeft, neem aan dat zij degene is die wel zal weten hoe het zit...
beetje irritant.. nog even en het is een heel ander verhaal.. omdat jullie nu een hele eigen invulling aan het bedenken zijn..

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:57

ja, wat camera's of een goede waakhond zou wel wat voor haar zijn, kan ze in ieder geval weer een beetje knap slapen. Ik geloof trouwens niet dat dit nogmaals gaat gebeuren, waarschijnlijk is gebeurd om ze goed te laten schrikken en dat is gelukt.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:02

Het is ondertussen wel een heel erg vaag verhaal geworden.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:02

Zeg, ik wil niet veel zeggen, maar ik zie geen foto's van stallen in het profiel van de TS, hoe komt die persoon er dan achter dat het gras op de achtergrond van de foto's in het profiel van de TS in zijn/haar droom waren? Verward

Bolxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:03

Nog even en er ontstaat hier een soort gelijke situatie als dit (als dit topic zo hard blijft lopen op weinig toevoegende posts):
-Een man loopt op straat en ziet een groep mensen naar een dak kijken. Hij vraagt wat er aan de hand is en krijgt als antwoord: "Geen idee, de laatste die er wat van wist is een kwartier geleden weggegaan"-

Wat ik hiermee wil zeggen is dat het misschien niet slim is om het topic te spammen met offtopic discussies over het wel of niet bestaan van entiteiten, over het verzinnen van mogelijke verklaringen, het wel of niet logisch zijn van die mogelijke en onmogelijke verklaringen. Als je het verhaal niet meer snapt. Lees dan de openingspost van de Topic Starter (Cayusejuhh), en haar berichten op pagina's 8, 12 en 13 (dit bericht op 13 was de aanleiding voor een hoop ophef).
Hopelijk wordt het topic een beetje rustiger en niet meer volgepoederd met posts die geen waarde toevoegen (zelfde geld misschien ook wel voor deze post van mij).
De TS heeft ws meer behoefte aan steun, dan aan indianen verhalen. Hopelijk wordt haar volgende post iets helderder en minder uitnodigend voor speculaties.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:06

Samenvatting: de boer had een hekel aan Wim Kan en besmeurde daarom de muur met bollen Ja

Nagelbijten / Gniffelen het is een heel serieuze situatie,maar van de discussie hier wordt ik wel een beetje melig ... beter om maar gewoon weer on topic te gaan denk ik zo..

elmo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:07

Volgens mij weet de TS al veel meer, dat word iig gesuggereerd in haar laatste post.
Verder is het helemaal niet zo slim om zoiets op een publiek forum te zetten.
Het gespeculeer over geesten slaat nergens op, zet tien puber meiden bij elkaar en het feest kan beginnen. Duivel
Er zal wel al bekend zijn bij de politie in welke hoek ze moeten zoeken, vaak zijn het wraak acties in de relationele sfeer.
En dan word er toch wel gevraagd hier discreet mee verder te gaan, vandaar dat TS niet meer heeft gepost.
Lijkt me ook wel wijzer. Cool
Als ik haar was hing ik een paar camera's op en dat was heel wat discreter gelukt als ze het niet op bokt had gezet.Op stal zelf zal er wel al genoeg geroddeld worden, laat staan als het hier op bokt staat

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:11

bij ons op stal word er niet geroddeld( zover ik weet)
wij zijn met zijn alle een groep.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:12

Hoi!

Hier van mij ook even een reactie..
Gisternacht of gisterochtend heel vroeg zijn er onverlaten bij ons op stal geweest die 2 paarden onder het bloed hebben gesmeerd en 3 stallen hebben beklad met bloed, véél bloed. 1 van de paarden, een welsh hengst (verzorgpaardje van bietjuhh) hebben ze losgelaten en van top tot teen onder het bloed gesmeerd. Bij een ander paard hebben ze alleen de manen gehad. De politie is gisteravond geweest om polshoogte te nemen na een telefoontje van ons.

Vandaag is de technische recherge gekomen om de zaken verder uit te zoeken. Zij hebben veel foto's gemaakt, maar kunnen er verder dus ook niet veel mee. We moeten de kippen tellen en er moeten ook 3 poezen lopen. Alle paarden zijn wondjesvrij, zelfs het loslopende hengstje. Dat is het stomme van het verhaal. Tevens is in een andere stal, naast de vos met de manen onder het bloed een metalen staaf in de stal gevonden door de eigenaar van het paardje tijdens het mesten. Het zit mij in ieder geval helemaal niet lekker, dit k*tgeintje.

Bonita en Kato staan in het zelfde rijtje als de stallen waar met bloed gerotzooid is. Echter met mijn paardjes is gelukkig niks, want ze moeten door 30 cm diep bagger om erbij te komen..

Ik heb gisteren een aantal foto's gemaakt van de bloedvlekken, maar vind het meer aan Nadine om ze te plaatsen, zij zal ze van me ontvangen en is het haar keuze om ze wel of niet te plaatsen.
Ik ben ook degene die obductie-assistent is (en analist pathologie) en ik heb vanmiddag wat samples genomen voor verder onderzoek. DNA kan ik helaas niet onderzoeken, maar wel de celvorm van de rode bloedcellen kunnen uitsluitsel geven of het een mens, een dier of een vogel is geweest. Maandag weet ik meer.

Val de TS niet aan op haar niet reageren, ze is niet thuis en vanmiddag is ze met de stagiaires naar het politiebureau geweest. Voor hun is het echt heel erg shocking geweest, omdat zij het hebben gevonden. Ook gaat mijn medeleven uit naar Nadine en Richard die nu voor de zware taak staan de boel (en zichzelf) rustig te houden.

Ik ben te nuchter om paranormale dingen te zien, ik geloof zeker dat er meer is tussen hemel en aarde. Ik ben er ook echt van overtuigd dat de boer rondwaart, omdat ik mijn stalgenoten daarop blind vertrouw, maar heb zelf nog nooit een verschijning gezien. Ik denk niet dat de boer dit op zijn geweten heeft. Maar op dit moment weet ik niks zeker. Het is vaag, raar, idioot... Wie, wat, waarom, hoe, dat ontbreekt aan dit hele verhaal.

Ik weet wel, dat àls ik erachter kom wie dit heeft gedaan, dat hij/zij een probleem heeft..

De politie weet niet meer als wat wij weten, ze kunnen er ook weinig mee.
Laatst bijgewerkt door DianneM op 08-12-06 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:13

Tjee zeg waar gaat het hier over,de een loopt de ander af te kraken,Wat er ook gebuurt is daar op stal is niet fijn.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:15

Laat ons weten wat uit de morfologie van de erytrocyten komt Knipoog ben benieuwd
Foto's zou ik graag zien. Maar dat moet de topic starter inderdaad plaatsen mee eens.

Voor de rest ik wacht de resultaten af. Veel succes
Laatst bijgewerkt door lesilla op 08-12-06 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt