Wat het nut is van die zomerdekens weet ik niet...t ziet er leuk uit maar dasar is ook alles mee gezegd.....wanneer gebruik je zoiets...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tessebes schreef:Ondanks dat ik ziek thuis zit ga ik zo ook even de wereldreis naar een lidl maken (met ov).
Gulpje schreef:Zomerdeken gebruik ik om de 'dekentoevoer' mee op en ook af te bouwen. Eerst krijgt ze een zomerdeken op, en als het echt koud(er) begint te worden gaat er een dikkere deken op. Uiteindelijk eindig ik met de zomerdeken, eerst 24/7, dan alleen 's nachts en dan af.
Dabo schreef:Gulpje schreef:Zomerdeken gebruik ik om de 'dekentoevoer' mee op en ook af te bouwen. Eerst krijgt ze een zomerdeken op, en als het echt koud(er) begint te worden gaat er een dikkere deken op. Uiteindelijk eindig ik met de zomerdeken, eerst 24/7, dan alleen 's nachts en dan af.
Dat doe ik dus ook, maar dan gewoon met een fleece deken
Maar in de zomer zelf heb je toch geen dekens op... behalve een vliegendeken dan misschien.
Dus waarom die dingen dan 'zomerdekens' heten he.. hahaha
Jargeau schreef:
Is het trouwens normaal om een paard te longeeren met de lijn alleen aan de singel???? Zo staat het namelijk op het plaatje van de zak. Heb dat nog nooit eerder gezien. Wat is daar het nut van?? Behalve dat je dan niet aan de mond zit. en heb je dan wel controle??
livo schreef:Maar een fleecedekenis nog een stuk warmer dan de "zomerdekens"die bij de lidl lagen naar mijn idee....
deze dekens waren zo dus...dat t naar mijn mening niks uithaalt.... ook niet als overgang...
Dabo schreef:Jargeau schreef:
Is het trouwens normaal om een paard te longeeren met de lijn alleen aan de singel???? Zo staat het namelijk op het plaatje van de zak. Heb dat nog nooit eerder gezien. Wat is daar het nut van?? Behalve dat je dan niet aan de mond zit. en heb je dan wel controle??
huh? longeerlijn aan de singel van het paard??
kun je die foto even inscannen? Dat wil ik wel eens zien!
RodeoRoxy schreef:Hoe groot zijn die dekens nou dan?? Voor een paard of voor een pony... heb nl een groot paard (ong. 1.76) denk niet dat ze daar oppassen of wel?
Jargeau schreef:
LovesSaartje schreef:Weet iemand hoeveel de shabrakken kosten?
horsewisper schreef:LovesSaartje schreef:Weet iemand hoeveel de shabrakken kosten?
24.50
en gewoon in de paardenwinkel maar 20 afzetters
Heranda schreef:Een 205?Dan zal die voor Herman wel te groot zijn, heb er vanmiddag een gehaald, en een zweetmes, morgen even passen, maar beter te groot dan te klein