Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
phannie schreef:zo ziet het er idd uit als het nog lekker schoon is, ik heb mijn paarden sinds afgelopen weekend op vlas, wel wat uitzoekerij nog met de drollen maar zodra er een "koek" onder ligt denk ik dat het minder uitzoekwerk is toch?
Dat de achterwand er zo smerig uitziet komt doordat onze schapen de boxen een keer als kraamkamer mochten gebruiken. Moet hem dit jaar maar weer eens witten!
Elke dag is het hard werken om z'n box weer toonbaar te krijgen, met een zaagselvork de ergste mest eruit halen en dan met de hand (met handschoenen...
) de restjes van nog eens 4 of 5 mestballen eruit vissen. Veel werk dus, maar hij hoest dus wil ik hem niet meer op stro hebben. Had hij niet gehoest, dan had ik hem gelijk weer op stro gezet....

runningkawa schreef:Ik geeft toe, ik heb geen 26 bladzijdes gelezen
Dus het is misschien al aan bod geweest.
Kun je vlas buiten op een pallet opslaan, met daar over heen een plastic afdek zeil?
phannie schreef:MarijeR; ik zou als je je paarden op vlas zet elk paard een eigen box geven, het lijkt mij geen prettig idee voor de paarden om op de piesplek van een ander te staan, ze zullen zeker gaan graven ja, vooral hengsten en ruinen.
!!
!! super goed! 
Vandaag liep ze voor het eerst (aarzelend) uit zichzelf de stal in...