Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Moonlight17 schreef:Ik vind het ook verschrikkelijk dat ik hem moet verhuizen ervoor. Maar het hoort zoals StalMelyn ook een beetje bij de opvoeding, helemaal als ik dadelijk op eventing wedstrijd wil. Plus dat ik liever heb dat hij nu in 1x goed beleerd wordt, dan dat ik door slechte begeleiding of niet de juiste persoon hem verpest voor de rest van zijn leven.
Zertab schreef:Moonlight17 schreef:Ik vind het ook verschrikkelijk dat ik hem moet verhuizen ervoor. Maar het hoort zoals StalMelyn ook een beetje bij de opvoeding, helemaal als ik dadelijk op eventing wedstrijd wil. Plus dat ik liever heb dat hij nu in 1x goed beleerd wordt, dan dat ik door slechte begeleiding of niet de juiste persoon hem verpest voor de rest van zijn leven.
Ja dat dus. En ik weet dat degene waar de paarden van de eigenaar normaal geen gaan, het als werk doet en echt wel goed is. Die persoon aan huis is nog maar de vraag... Maar dan hoeft paard niet weg. En kan zij mij wellicht ook de eerste paar keren begeleiden als ik er zelf op ga.
Zertab schreef:Vandaag geoefend met focus op mij en mij dus volgen. Stoppen als ik stop. En achterwaarts. Ook geoefend met het hoofdstel simpelweg in en uit doen. En daarna lekker geborsteld en uitgebreid beloond. Hij doet het gewoon elke keer weer een beetje beter en ben zo trots op hem
Voetje was normaal heel lastig want balans... en nu gaf hij het aan en kon zijn been ook omhoog houden!