jokari schreef:phoe dat is niet min. Dat lijkt mij een hersteltraject van een jaar, voor zoiets is uitgegroeid, klopt dat ?
Voordat de scheuren die tot de kroonrand rijken uitgegroeid zijn is inderdaad een traject van een jaar. Ik hoop de grote scheuren er hier uit te revalideren en dan kan de rest bij de eigenaresse.
Hij staat nu in de grote kudde en dit gaat nog steeds best oke. Het is niet echt het helderste lampje van de kudde
. De plek waar we voeren in het weiland hebben we afgezet zodat we dit kunnen openen en sluiten om de intake te kunnen reguleren. Hij krijgt extra tijd bij het hooi en dan kan hij even niet bij het water. Als ik vervolgens het hek open en de rest erbij laat snapt hij niet dat hij even zelf naar het water toe moet lopen. Als ik hem dan het hek uit richting het water begeleid zie je nog net niet het lampje aangaan en dan loopt ie vrolijk naar de waterbak om te drinken, help ik hem niet de poort uit staat hij er echt verloren bij
. Hij kan ook aan het verkeerde kant van het draadje staan kijken naar hoe de rest eet maar heeft niet de tegenwoordigheid van geest even om te lopen naar waar de opening is. Hopelijk begint het na een paar keer begeleiden te dagen
.