Mijne is van 2019, een puber wil ik het niet echt noemen ze weet heel goed dat zij niet bepaald wat we doen. Maar toch probeert ze wel te kijken waar de grens ligt. Gelukkig reageert ze prima op het aangeven van grenzen nog

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Ze is echt nog heel puppy met die dikke berenvachthopelijk is dat van de zomer beter hahaha
roosa schreef:Hier vandaag een rodeootje gehad![]()
Ja dat kan dus ook gewoon.
Kon gelukkig uit zitten.
Stout muisje.
Ons zelf vertrouwen heeft wel een deukje opgelopen.
Na het akkefietje nog 10 minuten braaf rond gestapt.
Ik vermoed dat ik iets te veel been gaf of iets te veel wilde corrigeren door een beetje te scherp te sturen en ze daar van geschrokken is.
Ze heeft wel eens meer van die uitspattinkjes gehad ook aan de long.
Ze is het dan gewoon even kwijt lijkt wel.
Dus wist dat ie een keer ging komen.
Hoop wel dat ze het hier bij laat.
Ben ook geen 18 meer![]()
https://youtu.be/LogKaKTQbtU
Yontheke schreef:Mijne is afgelopen week hals en rug ook nog op de rx gezet en maandag is hij gecastreerd.
Alles allemaal goed en goed gegaan.
Over 2 maanden gaan we hem ophalen uit de opfok
dieseltje09 schreef:Nou de puber pony is weer thuis hoor! Na aantal dagen intensieve trailerlaad training kan ik niet anders zeggen als; Hij is er op alle vlakken beter van geworden![]()
Ze hebben natuurlijk niet alleen met de trailer geoefend maar zijn ook vooral met schrik en obstakel training aan de gang gegaan. Hoe stoerder hij werd hoe makkelijk hij allerlei “enge” dingen overwon![]()
Rijden met de trailer vraagt wel echt nog aandacht, je kon hem uitwringen zo nat kwam ie thuis. Maar daar gaan we gewoon rustig mee verder!
[ Video ]
We zijn ook weer verder gegaan met longeren, vanmorgen voor het eerst er eens echt een touwtje aan gehangen! Dat doet hij echt zo braaf verder! Beetje jammer alleen dat een van de clipjes kapot is… daardoor door de voorbenen moeten doen ipv aan de zijkant zoals ik graag doe(heb ze liever aan de zijkant ivm mogelijk de voorbenen in de touwtjes slaan als ze wat jolig zijn)
[ Video ]
Diertjec schreef:Ik was jullie kwijt!
Komen weer positieve (en een rodeo rit) berichten voorbij. Fijn zeg!
Odin is ook van 2019 en eigenlijk heel fijn te doen nu.
Hij staat sinds een week met een merrie in de paddock en dat gaat echt super goed.
De ruin waarmee hij hiervoor stond speelde hij flink mee, dus nu is een beetje rust wel lekker voor hem
Gisteren 3e keer zadel opgehad en de eerste keer aan de longe
[ Video ]
[ Video ]
En dit was de enige rodeo die hij deed:
[ Video ]
Toppertje