Op naar de zomer.
Inderdaad echt een droom Dieuwke.

Zo tof ook om de komende jaren nog meer een droom plekje van te gaan maken.
Nog maar 1,5 week.
In huis nu al een heel groot deel ingepakt, dan kom je er ook pas achter hoeveel zooi je hebt. Niet normaal.

Vandaag "even" langs gereden, even wat spullen afgezet, zoals led lampen voor in de stal en wat spul voor de omheining, palen, draad en stroom aggregaat (vandaag 20% korting op alles bij Hööks, nu wel handig

Ook een nieuwe tractor met toebehoren besteld, komen ze de eerste week leveren. Dus dat wordt flink oefenen.

Maar het wordt wel echt herfst nu...
Afgelopen dagen veel geregend hier (waar we nu wonen juist niet zoveel, al vind Odette elke druppel te veel

Toekomstige baby hengsten speelplaats, rennen tot het einde van de wereld (letterlijk

En straks even goed kijken wat voor bomen hier links vooraan staan, anders kunnen ze daar onder schuilen voor de zon en regen en zo (de stammen wel buiten de wei houden). Als ze giftig zijn, de omheining maar wat verder naar binnen zetten.

Binnen de houten hekken is het verharde deel.

Achteraan staat (bijna stond) een oude Barack, die slopen ze en dan maken ze er in het voorjaar ook gras van (hele stuk wordt opnieuwe ingezaaid, staat nu nog geoogst graan). Waren ze vandaag mee bezig, met behulp van een vuurtje haha.

Hier links vooraan is trouwens de mest plaat (betonnen bak waar nog een dak boven komt, zodat water niet er in komt/blijft staan) , vooraan staat nu wel wat onkruid.

Vuurtje vanuit de tuin gezien.

En nieuwe halstertjes voor mijn baby's, maatje groter. Ze zijn uit hun Shetlander maatje gegroeid.

Nu alleen nog even bedenken wie welke kleur gaat krijgen.
Nog even en dan zijn ze weer thuis.

En dan zal ik ook weer wat meer gaan posten over mijn kleine mannetjes, kunnen we ook weer wat meer met ze gaan doen.