Wat fijn dat ze het zo goed deed! En z'n hartslag meter is ideaal. Ook fijn om te zien dat als ze spanning heeft ze naar je toe komt.
@miereneter.
Wat gaaf! Niet te omschrijven denk ik hoe dat voelt?
Hier is de zadelmaakster geweest. Braaf 1. 5 uur meegewerkt met alle onderzoeken en metingen. Het zadel van m'n merrie kon aangepast worden op hem dus dat is heel fijn. De breedste boom zit er nu in. De ruiter komt volgende week donderdag al
voelt heel erg onwerkelijk.Tot donderdag zelf nog aantal keer hangen en "lomp" doen. Het voelt een beetje alsof je kind naar school gaat volgens mij. M'n kleine puppy wordt groot
. Slim van de hartslagmeter.En wat leuk miereneter super bezig!
). En toen gehangen in de beugel, aantal stappen gezet. Inmiddels zat z'n emmer natuurlijk al aardig vol dus toen hij dat 3x braaf deed met been over zwaaien zonder te zitten. Paar passen lopen met hangen toen hebben we afgesloten. Hij deed het super braaf zonder angst of stresssignalen. Zaterdag komt hij weer. De ruiter denkt nu dat het nog wel een heel proces gaat worden maar ik denk dat zodra ze elkaar kennen en weten wat ze aan elkaar hebben hij zo braaf is als met mij.
.
. 

hopelijk past het nieuwe hoofdstel! Zit soms zo'n verschil in maten..