Heeft je vriend al een nieuwe brommer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en jouw benen, hihi
wat een onwijs heerlijke paarden heb jij! 

vind hem alleen tussen haar benen wat krap dus dat stukje moet ik wegknippen. Maar zit klitteband aan dus als het los hangt prikt het denk ik, maar dat komt morgen ochtend wel

zw zoekt pip ook continu op, echt leuk om te zien!!
Mer1980 schreef:wat ziet ze er goed uit zeg, helemaal niet schraal ofzo
maar voor nu heb ik haar liever even zo dan hoe ze vorig jaar was!
dana kan er trouwens ook wat van, die begint steeds meer te knuffelen en komt hinnikend aan. Kruipt het liefst in mn broekzak

super schattig maar als ik ’te ver’ weg ben komt ze in volle vaart aan en komt omhoog, dus dan verhef ik mn stem wel en steek mn hand op en duw haar daarna weg. Ik wil haar niet slaan, bang dat ze dan echt shuw word, al is ze nu overdreven sociaal 

ik word hier toch zo gelukkig van!

maargoed, maakt ook niet uit
heb mn telefoon leeggehaald omdat ik meer dan 8000 foto’s had en mn geheugen vol zat
denk dat er daarvan 2000 van Cooks waren
anoukwendy schreef:En Cooks is echt zo leuk, die komt in volle galop aan, laat me niet met rust en wil continu aandacht. Helpt niet om er afstand van te doen, word alleen maar verliefder elke keer als ik het land inloopmaargoed, maakt ook niet uit
Paarden genoeg dan.
best egoistisch misschien maar ik werk er hard genoeg voor om het zo te kunnen hebben, dus dan wil ik dat lekker voor mezelf hebben

anoukwendy schreef:Jaa mn vriend vroeg daar dus ook al om of ik dat zou gaan doen, maar ik wil mn paarden dus niet delenbest egoistisch misschien maar ik werk er hard genoeg voor om het zo te kunnen hebben, dus dan wil ik dat lekker voor mezelf hebben

dan rij ik zelf wel