Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wilde eigenlijk al voorstellen om de staart af te scheren en er een nepstaart in te hangen, maar zelfs daar krijg je de gelige schijn van urine erbij.
https://www.paardenextensions.nl/Webwin ... thaar.html
ik heb dat rechts opstappen nooit gekund, trek dan het hele dier mee met mijn gesjouw
Misschien toch ook maar eens op oefenen.
Duurt deze periode dat je maar even bij hem langs kan nog lang?
1 klein puntje: ik zou aan je begeleider vragen om de lijn ietsje losser te laten en aan de binnenkant van het paard te lopen.
Hoe heb je het uiteindelijk opgelost gekregen?
Doe je zelf wel al iets met haar zoals grondwerk, laten wennen aan dingen?

Maar het lukt me wel om het relatief positief te bekijken.
Mijn jachtpaard is 1.68 en Feyre gaat ook wel richting de 1.65m.
Ze is maar 1.68m, maar ik kom zelfs met mijn stelten bepaald niet onder dat pokkeltje uit

Daar kan ik mijn lijf wel op kwijt...
Aan buik geen gebrek hier maar Dexter boeit zich echt niks voor mijn been

dat is wel een voordeel van hele brede quarters, dat valt niet zo op. 
Die van mij hebben meer oppervlakte om karakter door te laten stromen, bij die kleintjes zit dat allemaal opeen geperst en dan komt dat er ineens uit BOOOOOMMMM
Granoek schreef:Ik heb meer schrik op 1.40 dan op 1.80 hoorDie van mij hebben meer oppervlakte om karakter door te laten stromen, bij die kleintjes zit dat allemaal opeen geperst en dan komt dat er ineens uit BOOOOOMMMM
Alee ja zo zie ik dat altijd voor me
daarom heb ik van die ingepakte tornado's van 1.20. Maar die doen inderdaad wel eens
. Ik heb op alles van 1.60+ altijd het gevoel dat we in slowmotion gaan
Ben zelf ook niet de snelste! Zowel fysiek als mentaal

Vorig jaar ook nauwelijks geruifd.
maar hij is natuurlijk ook niet echt gewend om te moeten lopen zonder dat er iemand voor of naast hem loopt, ik vond het wel lief! Hij ging ook niet raar doen ofzo