Fijn dat het wandelen zo lekker ging!

Heb je je laatste zadel verkocht? Ik dacht dat hij goed lag volgens de zadelmaker?
Misschien heb ik iets gemist hoor dat kan goed

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
soesita schreef:Nala schreef:Maar het kon nog beter! Nouuuu raap mij maar op hoor. Mijn meisje met een flinke koeienfobie.....
[ [url=m/HCEGyx.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
AnnickT schreef:Ah, ze wachtte dus eerst om te kijken of jij opgevreten zou worden en toen dat niet het geval bleek was het dus veilig.
Ze kijkt inderdaad niet heel blij op die laatste foto
Nala schreef:Ben eens benieuwd of ze de link nu ook voor langere tijd gelegd heeft, en mocht dat het geval zijn, of ze dan ook zwart-witte en bruin-witte koeien okay vindt. Tot nu toe vindt ze de zwart-witte het engst, bruin-witte zijn okay zolang ze stilstaan, en dit waren de eerste witte.
soesita schreef:Nala schreef:Ben eens benieuwd of ze de link nu ook voor langere tijd gelegd heeft, en mocht dat het geval zijn, of ze dan ook zwart-witte en bruin-witte koeien okay vindt. Tot nu toe vindt ze de zwart-witte het engst, bruin-witte zijn okay zolang ze stilstaan, en dit waren de eerste witte.
Dan wordt het vast leuk als we weer samen gaan rijden en een rondje gaan uitstippelen: "Nee, daar kunnen we niet langs, daar staan zwart-witte koeien. Laat ons liever dat andere rondje nemen. Als daar koien staan zijn het witte, dat is dan geen probleem."
Hjartje schreef:Ik heb nog nooit zulke open beugels gezien, maar ik kan me goed voorstellen dat deze veiliger zijnIk ben benieuwd hoe het rijdt.