[VOLG] Black Beauty Nala

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

01San

Re: [VOLG] Black Beauty Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 19:36

Leuke foto’s allemaal weer!!!!
Fijn dat het wandelen zo lekker ging! +:)+

Heb je je laatste zadel verkocht? Ik dacht dat hij goed lag volgens de zadelmaker?
Misschien heb ik iets gemist hoor dat kan goed :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-20 19:43

Ja, volgens die zadelmaker wel... Volgens 3 anderen vanaf een foto alleen al absoluut niet. Wilde het eerst nog afwachten, maar heb er echter zo'n goed bod op gekregen dat ik dacht, voor die prijs gaat ie wel weg.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 19:49

Ah vandaar! En waar ga je nu naar op zoek? Hoop voor je dat je nu echt iets vind

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-20 20:30

Ik ga binnenkort een week lang een ghost zadel testen, kijken of dat wat voor ons is.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-20 20:32

Nou, na twee dagen is een van de twee penningen al zoek... Ergens tussen uit de paddock halen en de helft van de wandeling was ie weg :') fantastisch.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jeuk jeuk jeuk :o
Afbeelding

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-20 16:47

Het is wat stil bij ons, maar dat is omdat de dagen een beetje in elkaar overzwemmen. We wandelen, we longeren, niks nieuws of spannends, haha.

Toch nog een paar leuke foto's van vandaag:

Mij viel op dat ik voor de eerste keer bewust haar buik van achteren niet naast haar billen 'uit zag steken'!

Afbeelding

Beentjes strekken

Afbeelding

En lief kijken <3
Afbeelding

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 19:44

wat blijft ze toch zo'n heerlijk dier! :) het plezier spat er echt af bij jullie!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 19:59

Ze ziet er goed uit! Wel grote neusgaten. Ik moet er elke keer om lachen. :+

Ik heb een Ghost-zadel waar ik echt mega blij mee ben. Ik kan niet meer op mijn paard rijden, maar mijn zadel blijft. _O-

Afbeelding

Hier ligt hij wel te ver naar voren. Ik had hem hier net en ik was heel enthousiast met opzadelen. _O-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-20 20:13

Hahaha geweldig, dat ken ik, dat enthousiasme _O-

En ja, haar neusgaten zijn geweldig. Ik geloof dat ze oefent voor de dag dat ze niet meer kan kauwen, dan kan ze haar eten gewoon snuiven _O- _O- _O-

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 20:13

Leuke foto’s weer :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-20 23:44

Vandaag was een simpel dagje. Druk met uni, dus tussen de lessen en de regenbuien door even snel naar stal voor een knuffel en samen genieten van het zonnetje.

Madam vond het wel prima, ze lachte zelfs mee voor de selfie _O-

Afbeelding

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:53

Goeie foto , die tandjes :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-20 16:38

Onze wandeling vandaag begon al geweldig, met een pony die maar al te graag meewerkte en op mooie stukjes vrijwillig het fotomodel speelde <3

Afbeelding

Maar het kon nog beter! Nouuuu raap mij maar op hoor. Mijn meisje met een flinke koeienfobie.....

Afbeelding

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:43

Nala schreef:
Maar het kon nog beter! Nouuuu raap mij maar op hoor. Mijn meisje met een flinke koeienfobie.....

[ [url=m/HCEGyx.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/* *\o/* *\o/*
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:47

Ahhh wat fijn!! *\o/*

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:07

Wat goed zeg TS!! }:0

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-20 19:47

soesita schreef:
Nala schreef:

[ [url=m/HCEGyx.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/* *\o/* *\o/*
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Ze heeft ontzettend veel respect voor het einde van mijn halstertouw, zodra ze merkt dat het touw 'op' is doet ze er alles aan om het niet uit mijn handen te trekken, ookal is ze bang. We kwamen om een hoek en ze schrok zich het laplazerus voor de drie koeien die om het hoekje achter de heg lagen. Die schrokken weer van haar, dus die springen op en rennen weg, dikke paniek alom :')

Maaaaaar! De nieuwsgierige koeien kwamen weer naar het hek, en ik heb Nala gewoon genegeerd en de koeien geaaid. Dat vond ze maar gek, baasje kan die dingen aaien?! Huh...
Dus kwam ze voetje voor voetje dichterbij, en uiteindelijk ook zelf nieuwsgierig snuffelen. Na korte tijd stond ze er zelfs bij als haar dominante zelf, zie volgende foto _O- Oren naar achter, borst naar het hek, en ik verwachtte iedere seconde een typische merrie gil of gooi met het voorbeen :')

Afbeelding

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:14

Ah, ze wachtte dus eerst om te kijken of jij opgevreten zou worden en toen dat niet het geval bleek was het dus veilig.
Ze kijkt inderdaad niet heel blij op die laatste foto :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-20 20:23

AnnickT schreef:
Ah, ze wachtte dus eerst om te kijken of jij opgevreten zou worden en toen dat niet het geval bleek was het dus veilig.
Ze kijkt inderdaad niet heel blij op die laatste foto :')

:') precies ja

Ben eens benieuwd of ze de link nu ook voor langere tijd gelegd heeft, en mocht dat het geval zijn, of ze dan ook zwart-witte en bruin-witte koeien okay vindt. Tot nu toe vindt ze de zwart-witte het engst, bruin-witte zijn okay zolang ze stilstaan, en dit waren de eerste witte.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:45

Nala schreef:
Ben eens benieuwd of ze de link nu ook voor langere tijd gelegd heeft, en mocht dat het geval zijn, of ze dan ook zwart-witte en bruin-witte koeien okay vindt. Tot nu toe vindt ze de zwart-witte het engst, bruin-witte zijn okay zolang ze stilstaan, en dit waren de eerste witte.

Dan wordt het vast leuk als we weer samen gaan rijden en een rondje gaan uitstippelen: "Nee, daar kunnen we niet langs, daar staan zwart-witte koeien. Laat ons liever dat andere rondje nemen. Als daar koien staan zijn het witte, dat is dan geen probleem." :Y)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-20 21:55

soesita schreef:
Nala schreef:

Dan wordt het vast leuk als we weer samen gaan rijden en een rondje gaan uitstippelen: "Nee, daar kunnen we niet langs, daar staan zwart-witte koeien. Laat ons liever dat andere rondje nemen. Als daar koien staan zijn het witte, dat is dan geen probleem." :Y)

Precies! Haha. Maar ach, ook bij de doodenge zwart-witte komen we er langs, desnoods stap ik af. Vond het alleen niet zo leuk dat er een kudde zwart-witte net aan een drukke kruising hier staan... Maarja, daar ging ze vandaag ook redelijk rustig langs. Niet van harte, maar ook geen gekke dingen.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-20 18:47

Zo, (nog) geen zadel, maar wel alvast een paar stijgbeugels! Voel me toch wat veiliger bij het 'open' concept... Nu nog afwachten of ik er ook mee kan rijden.

Afbeelding

Hjartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 06:54

Ik heb nog nooit zulke open beugels gezien, maar ik kan me goed voorstellen dat deze veiliger zijn :j Ik ben benieuwd hoe het rijdt.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-20 10:27

Hjartje schreef:
Ik heb nog nooit zulke open beugels gezien, maar ik kan me goed voorstellen dat deze veiliger zijn :j Ik ben benieuwd hoe het rijdt.

Ik ben ook heel benieuwd. Maakte me eerst zorgen dat je deze beugels makkelijker verliest, maar je hangt ze blijkbaar met de dichte kant naar buiten, dus dat zal wel meevallen.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-20 20:19

Nou... Idee was: gezellig wandelen met mijn ouders en de pony na mijn werk.

Hier ging alles nog goed:

Afbeelding

Maar toen...

Afbeelding

Gek beest _O- _O- _O-

Afbeelding
Afbeelding