Wij fokken showarabieren, dus echt paarden die eigenlijk alleen maar gekocht worden om naar te kijken
Hoeven verder ook alleen maar mooi te zijn en eventueel showtraining gehad te hebben. En die worden voor abnormale prijzen verkocht (als je het zou vergelijken met een KWPN'er bijvoorbeeld). Nu vind ik dat elk paard ook een gebruikspaard moet zijn, dus vandaar dat er hier ook een paar aan moeten geloven. Maar in eerste instantie zijn ze hier voor de fok en verkoop, al onze paarden zijn dan ook te koop. Maar dat houdt me niet tegen om met ze aan het werk te gaan. Uiteindelijk is er altijd wel ergens een markt voor natuurlijk. Ik moet ook wel zeggen dat ik het heerlijke paarden vind, als je eenmaal hun vertrouwen gewonnen hebt gaan ze voor je door het vuur (al heb ik ook weleens een uur in de paddock gestaan om een paard te pakken te krijgen
Inmiddels komt ze gelukkig naar me toe).Iemand vroeg nog een foto van die 5-jarige merrie. Ik heb niet echt charmante foto's, maar wel filmpjes. Heb alleen nog geen tijd gehad om die te uploaden, dus die houden jullie nog van me te goed. Heb wel nog een foto van die hengst die we in het voorjaar gaan beleren

Jij hebt trouwens ook een knappe zeg!

Ik zou dan denk ik gaan voor de Ghost Quevis.
Dus veel geoefend en nu gaat dat heel goed. Hij vond de transport dingen voor dan ook niet eng. Achter wel, maar na een paar stappen stampte hij vrolijk achter me aan 

Ik beleer eigenlijk altijd gewoon met mijn altijd-zadel. Ook de paarden van mijn vriend, zelfs Ben is met dat zadel beleerd. Ik vind het een fijn zadel, zit er fijn in en het ligt op de meeste best aardig. Als ik verwacht dat er gebokt en gek gedaan wordt zal ik misschien wel iets anders zoeken maar voorlopig geen gekkigheid hier. En dat verwacht ik van Duke ook niet echt.
en buitenrijden super leuk!!