Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Maar anderzijds denk ik nu altijd - "Ach, we verstonden elkaar gewoon niet goed". Zij had geen goede basis en ik wist gewoon op den duur niet meer hoe ik moest reageren. Ze is ook verdomd slim en wist op den duur maar al te goed dat ze haar kracht tegen me in kon zetten. Nu een goede aanpak en het gaat al een heel stuk beter, al probeert ze nog altijd. Een buitenrit in me eentje met Tinky is nooit saai. Want ze zal altijd zichzelf blijven.
(In groep is ze net zoals jouw Callas een stuk beter. Maar mijn Tinker ruin is dan net zo'n broekschijter als de jouwe en naar mijn mening niet klaar om op straat mee te rijden voorlopig.)
terpentijn schreef:Jee, ik wil wel meer updates lezen, TS, ik klik dit topic er speciaal voor aan. Zoals meerderen zullen doen!
Ik heb geen enkele spoiler of filmpje gezien dat vooruitloopt op deze hele geschiedenis, want ik wil me er stap in kunnen mee-verplaatsen en alles mee-bleven.