Dat heb ik zelf niet zo meegekregen maar het plaatje is me niet onbekend uit oude paardenboeken. Waren die overigens alleen bij mannen of toch ook vrouwen populair?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
safina schreef:Ik weet nog dat ik de oude rijbroeken zou krijgen van de neef van mijn moeder. Ik kon er niet op wachten! Ik reed in een joggingbroek en wilde natuurlijk heel graag mijn eigen stoere rijbroek.
En ja hoor, daar kwamen ze: 2 van die witte pofbroeken, 5 maten te groot.
Ik heb gehuild!
vuurneon schreef:safina schreef:Ik weet nog dat ik de oude rijbroeken zou krijgen van de neef van mijn moeder. Ik kon er niet op wachten! Ik reed in een joggingbroek en wilde natuurlijk heel graag mijn eigen stoere rijbroek.
Ik heb gehuild!
En je moeder je maar troosten met 'je groeit er vanzelf in mijn kind?'
Ik kreeg de laarzen van mijn nicht, maat 39. Enig, als je bij maat 38 al blijft steken! Ik ben er nooit ingegroeid haha
vuurneon schreef:safina schreef:Ik weet nog dat ik de oude rijbroeken zou krijgen van de neef van mijn moeder. Ik kon er niet op wachten! Ik reed in een joggingbroek en wilde natuurlijk heel graag mijn eigen stoere rijbroek.
Ik heb gehuild!
En je moeder je maar troosten met 'je groeit er vanzelf in mijn kind?'
Ik kreeg de laarzen van mijn nicht, maat 39. Enig, als je bij maat 38 al blijft steken! Ik ben er nooit ingegroeid haha
Mischa schreef:Super hip hoor die plofbroeken![]()
Dat heb ik zelf niet zo meegekregen maar het plaatje is me niet onbekend uit oude paardenboeken. Waren die overigens alleen bij mannen of toch ook vrouwen populair?
Bootsiebob schreef:En eigenlijk hoop ik dat we er over twintig jaar weer uitzien zoals 20 jaar geleden ( wat paardenmode betreft dan haha)
Ik denk dat men zich dan inderdaad lachend achter de oren krabt bij het zien van alle bling bling, roze setjes en modekleurtjes
Bootsiebob schreef:Heerlijk, die goede ouwe ponytijd....
Duurdere caps, rijlaarzen en materiaal zijn vaak prachtig of heel practisch inderdaad en soms nodig. Het moet ook fijn zitten. En paardrijden is je hobby, dat mag ook best wat geld kosten. Maar steeds weer het nieuwste willen hebben om anderen te overtreffen of er heel nonchalant mee omgaan... dat zie ik iets teveel gebeuren. Of juist extreem zuinig op materiaal zijn omdat het zo duur was en er echt geen krasje op het lak mag komen... Dan denk ik, het is toch een hobby.. en je wordt nou eenmaal vies, je bent buiten en werkt met dieren.
Dat voor wedstrijden alles tip top moet zijn oké, maar voor een buitenritje gebruik ik liever iets dat tegen een stootje kan.
Als Penny meisje poetste ik me ook rot op het leer voor mijn verzorgpony, omdat ik dat leuk vond. Maar ik kwam net zo lief weer onder de modder thuis![]()
Misschien een beetje stom van mij, maar toen ik een paar jaar geleden de eerste advertenties voor zebradekens zag, dacht ik echt dat het een 1 april grap was. Maar ze hebben weldegelijk een functie. Paarden met vliegenmaskers doen me altijd aan aliens denken.. Of aan de imker