Dit is toch een zadelafdruk op de rug?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nico_lette

Re: Dit is toch een zadelafdruk op de rug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 17:03

Hahaha, das nu ook al verklapt :')

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 17:05

Nico_lette schreef:
Hahaha, das nu ook al verklapt :')

Hahaha ja dat dacht ik ook net

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-16 17:21

Lonneke2001 schreef:
Nico_lette schreef:
Misschien niet handig dit op Bokt te zetten.. straks leest diegene het :\

Misschien doet ze het wel morgenavond en kijkt ze of er iemand hapt :Y)

;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 17:45

Of ze heeft gewoon sneaky nog een camera hangen als ze deze meeneemt. You'll never know!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-16 17:46

Joaltijd schreef:
Of ze heeft gewoon sneaky nog een camera hangen als ze deze meeneemt. You'll never know!

Sstttt. ;) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 17:49

Haha, woops!
Of ze zet stroom op alles waar de paarden niet komen en dan komt ze terug met de camera en is der iemand geroosterd ~~}>

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 17:50

_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 17:50

Bwa nee, er zit vannacht gewoon een grote, valse hond met grote honger. :Z

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 17:51

Het verhaal wordt echt steeds ingewikkelder, nu de 'dader' waarschijnlijk ook bokt heeft. Ik ben benieuwd hoe dit verhaal verder gaat, ik hoop natuurlijk dat het voor jou goed afloopt, en de dader straks iets geleerd heeft en het niet meer doet.

Ik hoop ook dat de camera straks goed ingesteld is, hoe en wanneer je het ook gaat doen!

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 18:24

SandraVerl schreef:
Bwa nee, er zit vannacht gewoon een grote, valse hond met grote honger. :Z

of een valse ninja ik dus tussen de bosjes die even iemand tackelt en aan de neusgaten mee neemt naar de politie :')

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:50

ik heb een tip die ik je kan geven, benodigdheden 2 camera's, is heel wat, maar dan heb je ook wat, hang een camera heel zichtbaar op, echt dat iedereen meteen ziet oho dats een camera, en hang een camera op, zodat niemand het ziet, in de bosjes ofzo, als ze die zichtbare camera ziet dan kan ze daar lekker mee gaan klieren, en kapot maken, wat het bijna is vind ik, gewoon diefstal! die andere, ziet ze niet, en ze verwacht geen 2e, dus dAN word ze lekker onopvallend gefilmd, er bestaan ook live camera's, die zou ik dan gebruiken als degene die je verstopt, als je thuis komt ipv tv kijken hoe je paardjes wandelen, en hoogst waarschijnlijk kom je opeens een vrouw/kind in je weiland tegen?!

dit hebben wij op stal ook gedaan toen er een paard bereden werd XD een live camera in de kantine, iedereen keer ernaar, als ze naar de les keken af en toe naar de live camera, en oo wat is dat kind (die 14 jaar was) betrapt! met een boete, van 3 dagen een paard leasen, 90 euro :)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:53

anemoonlena schreef:
ik heb een tip die ik je kan geven, benodigdheden 2 camera's, is heel wat, maar dan heb je ook wat, hang een camera heel zichtbaar op, echt dat iedereen meteen ziet oho dats een camera, en hang een camera op, zodat niemand het ziet, in de bosjes ofzo, als ze die zichtbare camera ziet dan kan ze daar lekker mee gaan klieren, en kapot maken, wat het bijna is vind ik, gewoon diefstal! die andere, ziet ze niet, en ze verwacht geen 2e, dus dAN word ze lekker onopvallend gefilmd, er bestaan ook live camera's, die zou ik dan gebruiken als degene die je verstopt, als je thuis komt ipv tv kijken hoe je paardjes wandelen, en hoogst waarschijnlijk kom je opeens een vrouw/kind in je weiland tegen?!

dit hebben wij op stal ook gedaan toen er een paard bereden werd XD een live camera in de kantine, iedereen keer ernaar, als ze naar de les keken af en toe naar de live camera, en oo wat is dat kind (die 14 jaar was) betrapt! met een boete, van 3 dagen een paard leasen, 90 euro :)

t was slimmer om dit per PB te sturen :+

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:54

Ze kan het nog snel verwijderen :+

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:56

Ik denk dat ze gewoon een reusachtig tosti-ijzer neerzet maar wel onzichtbaar en als er dan iemand komt klapt ie dicht en als het klaar is gaat het lampje branden en dan kunnen we met z'n allen een stukje komen eten Y)(^)

Emoreoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:36

Whahahhahaahha

Anthemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:40

Lonneke2001 schreef:
Ik denk dat ze gewoon een reusachtig tosti-ijzer neerzet maar wel onzichtbaar en als er dan iemand komt klapt ie dicht en als het klaar is gaat het lampje branden en dan kunnen we met z'n allen een stukje komen eten Y)(^)

:+

TS, wat een ontzettend vervelende situatie en wat een rotstreek van de persoon in kwestie.. Ik hoop voor jou en je paard dat het snel klaar is! :j

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:44

haha, nou men heeft fantasie genoeg hier om jou te helpen TS.
Dus ik denk dat we met ze alle toch wel een heel eind gaan komen om te zorgen dat het wellicht minder wordt :P
en het lijkt me inderdaad slim dat mensen die echt goede tips hebben..
deze privé sturen :p zodat de persoon die dus waarschijnlijk ook bokt heeft het niet kan lezen en dan dus ook niet kan verwachten wat er misschien gaat gebeuren.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 02:28

Ben ik de enige die, ondanks camera's e.d, echt niet meer gerust zou zijn met mijn paarden daar op die plek te hebben staan?!
Als er door TS zelf al gezegd wordt dat die persoon nooit stopt en echt treitert en gestoord is.... geen haar op mijn hoofd die mijn paarden daar nog toegankelijk voor zou (willen) hebben/houden... Bij mij zouden ze dus al verhuisd zijn... better safe than sorry en pas dan zijn ze safe... ongeacht welke veiligheidsmaatregelen nu nog allemaal genomen worden, you never know!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 05:09

Niet iedereen kan zo makkelijk even z'n paarden verplaatsen, daarnaast vraagje me af of daarmee het probleem is opgelost. Behalve als je je paarden naar de andere kant van het land verhuist vrees ik dat die persoon er waarschijnlijk gewoon achterna gaat.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 05:24

Misschien zou ze dat ook nog doen Maartje ...als ze naar de andere kant van NL zou gaan... Al is het alleen maar een paar x om te treiteren ofzo....

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 07:30

Vluchten is heel makkelijk, ik zou gewoon proberen die persoon te pakken.

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 07:34

De persoon die dit doet is obsessief bezig en zal dus niet stoppen bij een simpele verhuizing. Deze persoon zal erachter aan gaan en zich daar net zo erg misdragen.. :(

Ik vind dat ts goede maatregelen neemt en de persoon is overduidelijk gestoord genoeg om diefstal te doen maar duidelijk niet zo gevaarlijk dat je dieren er gevaar bij lopen. Dus gevaar voor het dier is er denk ik niet. Wel ts haar geduld wordt getest ..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 08:24

Idd. de paarden op een andere plek zetten zal weinig zin hebben,die heeft ze zo weer gevonden.
Daarbij zal ik nooit mijn mooie weiland afgeven voor een gestoorde,eens valt die door de mand.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 10:00

Als ik het mij goed herinner, ben jij ook niet degene die door de gemeente dit land eigenlijk al kwijt is geraakt? Of is dit nu een ander stuk land? Dacht dat jij degene was waarvan de gemeente bedacht had om er woningbouw te realiseren oid.... Dat zou betekenen dat je alsnog je paarden moet verplaatsen maar dan nog. Of mevrouw nu je paarden weer vind (die kans is dus best reëel), die camera's zijn nooit weg. Dan heb je bewijs en kan er hopelijk wat mee gedaan worden.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 11:09

Ze willen idd. een hele hoop grond incl. het weiland verkopen,maar dat kan nog wel 5 jaar duren heb ik gehoord.