Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anemoonlena schreef:ik heb een tip die ik je kan geven, benodigdheden 2 camera's, is heel wat, maar dan heb je ook wat, hang een camera heel zichtbaar op, echt dat iedereen meteen ziet oho dats een camera, en hang een camera op, zodat niemand het ziet, in de bosjes ofzo, als ze die zichtbare camera ziet dan kan ze daar lekker mee gaan klieren, en kapot maken, wat het bijna is vind ik, gewoon diefstal! die andere, ziet ze niet, en ze verwacht geen 2e, dus dAN word ze lekker onopvallend gefilmd, er bestaan ook live camera's, die zou ik dan gebruiken als degene die je verstopt, als je thuis komt ipv tv kijken hoe je paardjes wandelen, en hoogst waarschijnlijk kom je opeens een vrouw/kind in je weiland tegen?!
dit hebben wij op stal ook gedaan toen er een paard bereden werd XD een live camera in de kantine, iedereen keer ernaar, als ze naar de les keken af en toe naar de live camera, en oo wat is dat kind (die 14 jaar was) betrapt! met een boete, van 3 dagen een paard leasen, 90 euro
Lonneke2001 schreef:Ik denk dat ze gewoon een reusachtig tosti-ijzer neerzet maar wel onzichtbaar en als er dan iemand komt klapt ie dicht en als het klaar is gaat het lampje branden en dan kunnen we met z'n allen een stukje komen eten