Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eelmo schreef:Wat 'fijn' dat de oorzaak een kneuzing is! Hopelijk slaat de behandeling aan en knapt ze weer helemaal op! Gaan jullie uiteindelijk het lange lijnen weer oppakken? Dat zou nu toch een mooie vervanging kunnen bieden voor longeren met bijzet. Dan kun je haar toch nog trainen zonder te hoeven rijden
Nadiine__x schreef:Eelmo schreef:Wat 'fijn' dat de oorzaak een kneuzing is! Hopelijk slaat de behandeling aan en knapt ze weer helemaal op! Gaan jullie uiteindelijk het lange lijnen weer oppakken? Dat zou nu toch een mooie vervanging kunnen bieden voor longeren met bijzet. Dan kun je haar toch nog trainen zonder te hoeven rijden
Ja wie weet inderdaad![]()
eerst maar zorgen dat mijn meissie beter word
Granoek schreef:Oeiii ik volg deze nog niet zie ik. Pluisje
sjanien schreef:opzich redelijk positief nieuws dus. Red je het om 2-3 keer per week naar haar toe te gaan? Wat voor oefeningen moet je nu het haar doen?
Nadiine__x schreef:Update Pluis!
Vanmorgen is de dierenarts van de kliniek langs geweest en pluis was flink vooruit gegaan.
haar evenwicht was beter en ook kon hij nunde testen met haar achterhand doen zonder dat ze omviel!
ze is er nog niet helemaal, maar haar reflexen waren sterk verbeterd!
nu weer een medicijn kuur, overigens ook de laatste, en we gaan revalidatie oefeningen doen 2 a 3 keer per week.
hopelijk slaat dit aan en gaat ze haar benen weer correct gebruiken en krijgt ze weer een volle bespiering om haar zwakheden op te vangen..
Voor nu dus goede hoop dat mijn meisje toch nog beter word![]()
Helaas kon de dierenarts nog niks beloven, maar het zag er wel goed uit
ikke schreef:Nadiine__x schreef:Update Pluis!
Vanmorgen is de dierenarts van de kliniek langs geweest en pluis was flink vooruit gegaan.
haar evenwicht was beter en ook kon hij nunde testen met haar achterhand doen zonder dat ze omviel!
ze is er nog niet helemaal, maar haar reflexen waren sterk verbeterd!
nu weer een medicijn kuur, overigens ook de laatste, en we gaan revalidatie oefeningen doen 2 a 3 keer per week.
hopelijk slaat dit aan en gaat ze haar benen weer correct gebruiken en krijgt ze weer een volle bespiering om haar zwakheden op te vangen..
Voor nu dus goede hoop dat mijn meisje toch nog beter word![]()
Helaas kon de dierenarts nog niks beloven, maar het zag er wel goed uit
Dan zul je veel tegenwind krijgen; houdt daar rekening mee; gezien wat ik aan Shires zie die als "mooi" en "goed" bestempelt worden, maar waar ik geen achterhandspier op kan ontdekken.
Ik wens je de voer- en trainingsbegeleiding toe die nodig is om die spieren en daadwerkelijk wel op te krijgen, zodat ze inderdaad gemakkelijker om kan gaan met haar handicap.
Oppeppertje: ik weet van een paard met serieuze ataxie die succesvol klasse twee endurance liep, zonder moeite met een ruiter die wel een paar pondjes zou kunnen missen (en dat weet ze zelf ook).
Patries90 schreef:Pittig Nadine, fijn dat ze een stuk verbetert is!! Ze is nog jong natuurlijk en dan werkt zo'n groot lijf ook niet mee. Zal dat niet ook iets meespelen? Ik duim iig heel hard mee