Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mandy_B schreef:Tymone wat naar zeg.. Werd die baal stro naar beneden gegooid toen je erop zat? ik ben wel heel benieuwd hoe het bij Gert van den Hof er aan toe gaat! Ik heb echt bewondering voor die man. Mocht je mogen filmen ben ik er erg benieuwd naar!
xBostonx wat een gaaf zadel. Ik heb ooit een keer op zo zadel gereden en wat zit je daar als een huis in zeg. Een bok voel je gewoon niet.![]()
LiindseyV wat jammer dat het niet gaat. Ik hoop voor je dat hij sneller van zijn hormonen af is als die van mij.Ik geef nu hormoonbalans (hij is 3 maanden geleden gecastreerd) en is nog steeds heel macho naar andere ruinen gewoon veel te enthousiast. Staat dus nog steeds alleen....
Mandy_B schreef:Tymone lekker handig bij een jong paard![]()
Wanneer gaat hij naar gert? Kan jij lekker en met een gerust hart op vakantie. Ja ik heb ook echt recpect voor gert!! Ben benieuwd hoe die van jou eruit komt.
....
Ik wil alleen voor mn lichaamsklachten af en toe kunnen wisselen tussen mijn spring en dressuur zadels. Daarom wil ik graag weten wanneer jullie wisselen
Ene paard is braver en voelt safer dan het andere, de laatste vier die ik zadelmak heb gemaakt hadden na een week of drie op zich wel een dressuurzadel opgekund. Ken zelfs mensen die ze er gewoon direct mee zadelmak maken
gomir schreef:Ken zelfs mensen die ze er gewoon direct mee zadelmak maken
Hij wordt erg extreem. Ben er eergister ook vanaf gevallen. Eigenaar zegt na te gaan denken over castratie. lindamusters schreef:Nee heb beide zadels omdat ik beide doe, maar ik zit makkelijker in mijn dressuur zadel, die helemaal aangepast is aan mij zodat ik zo min mogelijk klachten heb. Gekke sprongen heeft hij eigenlijk nooit gemaakt... Nou bedankt in ieder geval, maandag misschien gelijk maar eens proberen!
LiindseyV schreef:Heb toch nog maar even goed nagedacht en besproken wat we gaan doen met Siebert ... Hij laat mijn Draver al veel vaker gerust dan een tijd geleden heb ik gemerkt , en voor mijn Shetlander heb ik een ontsnappingsroute voorzien zodat die weg kan , dus dat is opgelost.
Even gepraat met de mensen die hem keuringsklaar gaan maken, en hebben dan besloten om nog even te wachten hoe hij zich onder het zadel gaat laten zien. Als hij braaf is onder het zadel mag ie hengst blijven, maar als hij lelijk gaat doen word ie meteen gecastreerd