Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mcjv schreef:Voor een veulen voor aankomend jaar zijn we al wat aan het oriënteren voor namen. Het moet beginnen met de M. Het liefst met een betekenis, en iets van Frans of Latijns. Andere ideetjes mogen ook verteld worden.
Azara71 schreef:Wie o wie kan mij helpen![]()
Voor 2017 zoeken wij nog twee leuke namen.
De ene voor een vol tinker veulen, en de andere een kruising tinker X fries.
We weten natuurlijk nog niet wat het word, mannetje of vrouwtje, dus zoek voor beide iets leuks.
Ik woon in Frankrijk en we moeten ons dus aan een letter houden, volgend jaar de letter H.
Geen typische NL namen please anders is mijn Franse vriend het er niet mee eens![]()
Oh en ze krijgen onze stal naam mee "d'Aza" dus moet ook niet teveel A in de naam zitten![]()
Brand maar los !
Quebelle schreef:Azara71 schreef:Wie o wie kan mij helpen![]()
Voor 2017 zoeken wij nog twee leuke namen.
De ene voor een vol tinker veulen, en de andere een kruising tinker X fries.
We weten natuurlijk nog niet wat het word, mannetje of vrouwtje, dus zoek voor beide iets leuks.
Ik woon in Frankrijk en we moeten ons dus aan een letter houden, volgend jaar de letter H.
Geen typische NL namen please anders is mijn Franse vriend het er niet mee eens![]()
Oh en ze krijgen onze stal naam mee "d'Aza" dus moet ook niet teveel A in de naam zitten![]()
Brand maar los !
Horatio
Horace
Hallibel
Hummer
Halvar
Hamlet
Hannibal
Horatius
Huan (geluk)
Hercule
Hilaire
Hope
Heaven
Hesper
Honor/Honoré
Hana/Hanna
Hadar (eer)
Hiram (nobel)
Hector
Hyun (wijs)
Hiba (kind geboren uit liefde)
Hosanna
Helaine
Hazel
Harper
Halina (vriendelijk)
Hadley
Haidar (leeuw)
Bamorka schreef:Hier ook vast op zoek naar een veulennaam met een M voor volgend jaar. Ik hou van dubbele namen, engels. Andere talen evt ook maar het liefst geen standaard namen. Ik hou wel van wat ingewikkelds, maar het moet wel makkelijk uit te spreken zijn, of evt afgekort kunnen worden :Q