Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dreamy schreef:Ik werd even fel omdat er dingen aangehaald werden die ik niet heb benoemd.
Stral schreef:Dreamy schreef:Ik werd even fel omdat er dingen aangehaald werden die ik niet heb benoemd.
Dat begrijp ik, dat was ook niet de bedoeling, alleen worden ze dus door trainer benoemd, naar wie je zelf verwijst om duidelijke uitleg te krijgen (ik vind jouw uitleg duidelijker alleszins, maar dit terzijde) ik zal je pb sturen nu!
Maikeltje: fijnmisschien moet jij je dan ook niet mengen in een discussie die niet om jou gaat?
Als ik HIER een vraag stel, en per pb antwoord krijg, en vervolgens hier geattaqueerd wordt omdat ik DURF aanhalen dat het niet veilig is, dan vind ik dat ik dat mag zeggen ja, zeker als TS van niets weet, want dan zit 'iemand' (het is eigenlijk niet vanzelfsprekend dat ik weet wie Cor is?) dingen te pben die helemaal niet correct zijn blijkbaar? Voor moest je er nit van kunnen slapen vannacht: ik heb heel normaal terug gepbt en een vraag gesteld, alleen kreeg ik nog geen antwoord, en word ik ondertussen wel op mijn plek gezet hier. Misschien hadden er geen 5 moeten opspringen en was de 'discussie' gewoon tussen mij en TS moeten blijven? Ik ging niet meer reageren hoor normaal.
Ik vind dat evengoed het topic 'verzieken' dan.
LvdO schreef:Ben ik de enige hier die het raar vindt dat iemand negatieve dingen zou gaan pben over het paard van een ander tegen een derde die het paard helemaal niet kent? Dat is toch krom, of niet?
Kimley schreef:Nickyyyy schreef:Ik vindt het erg naar om te lezen hoe TS aangevallen wordt terwijl ze onwijs haar best doet om haar paard goed op te leiden op haar
manier.
Helemaal mee eens!